Juulis tõusis võrreldes eelnenud kuuga õlletööstustest Saku Õlletehas, suurendades turuosa tänu premiumõllele poole turupunkti võrra, kokku 46,5%.
Tartu Õlletehas säilitas võrreldes juuniga sama taseme, moodustades kokku 38%. Viru Õlletehas langes poole punkti võrra, moodustades kokku 4%. Pärnu Õlletehas säilitas sama taseme ehk 3,5%. Viru-Nigula säilitas sama taseme ehk 2%. Import moodustas juulis 6% kogu Eesti õlleturust, edastas Saku Õlletehase suhtekorraldusjuht Kristina Seimann.
Saku Õlletehas on suve jooksul kõige enam suurenenud just premiumõllede segmendis, mis oli ka ettevõtte eesmärk. Premiumõllede segment on üks kasumlikumaid tooterühmi õlleturul ning nõuab kõige rohkem kogemust, ehk tähtis on kvaliteet, pakend, ostukoht jne.
Premiumõllede segmendi suurendamisel on tähtis roll olnud n-ö kolmel põhitegevusel selle suve eel: Saku põhiõllemargi Saku Originaali uuendusel ning järk järgult kogu sinise Saku sarja uuendusel, mis on suurendanud põhiõllemargi müüki ja turuosa hüppeliselt ning kindlustanud esimese premiumi positsiooni turul.
Samuti on tõusnud teine tähtis Saku tootepere Rock, mis on teinud kiire tõusu viimase aastaga nii mahu kui ka tuntuse poolest ning seda just tänu Rock tootesarja kontseptsioonile ning huvitavatele ja omapärastele kampaaniatele, rääkis Seimann.
Kolmas Saku Õlletehase tähtis tegevus oli rahvusvahelise õllemargi Carlsberg turule toomine pooleliitrises tagastatavas pudelis, mis hetkel müüb täpselt nii nagu planeeritud ning saanud 20% Eesti importõlledest.
Autor: Airi Ilisson