• OMX Baltic−0,23%302,15
  • OMX Riga−0,03%869,17
  • OMX Tallinn−0,02%1 988,66
  • OMX Vilnius0,82%1 205,45
  • S&P 5000,00%5 659,91
  • DOW 300,00%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,58%8 604,51
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • OMX Baltic−0,23%302,15
  • OMX Riga−0,03%869,17
  • OMX Tallinn−0,02%1 988,66
  • OMX Vilnius0,82%1 205,45
  • S&P 5000,00%5 659,91
  • DOW 300,00%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,58%8 604,51
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • 30.08.02, 18:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Püsiva edu tagab konkurentide jälgimine

Selleks, et firma saaks olla püsivalt edukas, tuleks jälgida oma konkurente ning rakendada parimaid ideid oma ettevõttes.
Konkurentide heade ideed rakendamiseks oma ettevõttes tasub kasutada sihtmärkimist, soovitab Radiolinja Eesti controlleri asisstent Virge Viljus esmaspäevases Äripäevas ilmuvas kommentaaris.
Sihtmärkimine on efektiivne vahend innovatiivseks arenguks ja tulemuste parandamiseks just nende ettevõtete puhul, kellel endal puuduvad vahendid arendus- ja uurimistegevuseks.
Teiste kogemuste uurimine võimaldab ettevõttes läbi viia muudatused, mille tagajärjel täiustatakse teenuseid, protsesse ja tooteid vastavalt kliendi vajadustele. Tulemuseks on kliendi rahulolu ja ettevõtte kasumlikkuse säilitamine.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele