McDonalds püüab taaselustada müüki USAs odavama menüü sisseviimise ja vanade müügikohtade uuendamisega, kirjutab Wall Street Journal.
McDonaldsi tippjuhid nõuavad frantsiisilevõtjatelt kaaluda uue menüü sisseviimist, kus on 10 toodet, mille hind on alla ühe dollari.
Osades USA osariikides pakub juba firma konkurent Wendy"s International (WEN)
99USA sendiste toodetega menüüd.
Lisaks sellele kaaluvad enam kui 15aasta vanused müügikohtade frantsiisilevõtjad ettepanekut uuendada müügikohti.
McDonaldi tippjuhid paluvad vanemad müügikohad ümbermodelleerida või teise kohta ümber kolida. Ebaselge on see, kui palju rahalist abi McDonalds selles annab.
McDonaldsi müük USAs on viimasel kahel aastal järsult kukkunud.
Samal ajal on USA suuruselt kolmas burgerikett Wendy"s võitnud suurema müügi näol turuosa uute salatipakkumistega. Suuruselt teine kett Burger King on vahetanud juhtkonda ja omanikke.
McDonaldsi juhid plaanivad parandada müüki Prantsusmaa eeskujul, kus on ümberehitatud ja dekoreeritud pooled müügikohtadest, mis on parandanud müüki. Sama proovitakse nüüd teha USAs. Uuendatud müügikohtade müük on kasvanud kolme ja kahekümne protsendi vahemikus.