Sulev Oll • 17 september 2002

Helmes eraldab kõnekeskuse ja kliendihalduse

ASist Helmes otsustati lahutada kõnekeskuste ja kliendihalduse konsultatsioonidega tegelev tiim ja viia uude loodavasse ettevõttesse CRM Estonia.

CRM Estonia juhi Tiit Paananeni sõnul on CRM Estonia eesmärgiks jääda parimaks kliendihalduse ja kõnekeskuste kompetentsiga meeskonnaks Eestis. 'Eraldi brändi ja ettevõttena toimides on meil võimalus liikuda turgudele ja kliendisegmentidesse, mis on väljaspool Helmese strateegilist fookust, samas jätkates juba aastaid kestnud koostööd olemasolevate ja uute kliendilepingute täitmisel,' sõnas ta.

Ettevõttesse kaasati partneritena ka Priit Piile, Andres Kütt ja Raul Reap, kelle kompetentsid võimaldavad ühendatult pakkuda kliendile suurimat võimalikku väärtust kliendihalduse teooria ja praktika osas.

'Näeme jätkuvalt kliendihaldust oma klientide äriinfosüsteemide kriitilise komponendina ja selles osas tihe koostöö CRM Estonia meeskonnaga jätkub. Kliendi jaoks on oluline vahe selles, et CRM Estonia pakub sõltumatut nõustamisteenust, Helmese strateegiline fookus on ärisüsteemide terviklahenduste müük, ' kommenteeris Helmese juhatuse esimees Jaan Pillesaar.

Helmese käive 2001 aastal oli 110 miljonit krooni, kasum 2,2 miljonit. Helmese 2002. aasta majandustulemusi ümberkorraldus ei mõjuta.

Hetkel kuum