Kasum on võrreldes eelmise aasta esimese üheksa kuuga kasvanud viiendiku võrra.
Pärast käibe suurenemist peab Vivacolor enda osaks Eesti ehitus-remondivärvide ja lakkide turul 33%, mis on liidripositsioon.
Tänavu üheksa kuu jooksul on Vivacolor müünud 3,4 miljonit liitrit värvi, mis on 10% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Müügimahu kiire kasv ületas Vivacolori tegevdirektori asetäitja Raivo Voidi sõnul ettevõtte aasta alguse prognoose.
Aasta esimese üheksa kuu jooksul teenis Vivacolor 138,6 miljoni krooni suuruse käibe juures 15,8 miljonit krooni kasumit. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga suurenes käive 11% ja kasum 21%.
Lisaks kohalikule müügile on sel aastal suurenenud Vivacolori toodete eksport Lätti 9% ja Leetu 6%. Aasta lõpuks prognoosib Vivacolor müügikäibeks 165 miljonit krooni ja kasumiks 17 miljonit.
Eesti ehitus-remondivärvide ja lakkide turg on eelmise aastaga võrreldes Vivacolori hinnangul kasvanud 5 protsenti, eelmise aasta 7 miljoni liitri suurune müügimaht on kasvanud 0,35 miljoni liitri võrra.
Turu üldisest arenemisest on võitnud kõik värvitootjad. Nagu 2001. aastal, hindab Vivacolor enda turuosaks praegu 33protsenti, järgnevad Sadolin 30protsendise ja Eskaro 12protsendise turuosaga. 2003. aasta värvituru kasvuks ennustab Vivacolor rahas 5 protsenti ja liitrites 4 protsenti.
Vivacolor kuulub Vivacolori kontserni, tema eelkäijaks on 1992. aastal asutatud AS Eesti Värv.
Autor: ÄP