Maailma suurima kosmeetikafirma L?Oreal selle aasta 9 kuu müük kasvas mullusega võrreldes 4,5%, edastas Bloomberg.
L?Oreali müük suurenes tänu suurenenud nõudlusele juuksurisalongidele mõeldud ja Maybelline?i kaubamärgi toodete järele.
Ettevõtte müük suurenes 10,8 miljardi euroni (169 mld krooni). Enne valuutakursside ja ostetud või müüdud ettevõtete mõju arvestamist, suurenes käive mullusega võrreldes 8,6%.
Ettevõtte juht Lindsay Owen-Jones kinnitas, et ootab selle aasta lõpuks tugevat müügikasvu.
L?Oreali käivet on kasvatanud nõudluse kasv nende odavaimate toodete näiteks Fructise shampoonide järele, sest kauplused üritavad oma kulusid kärpida.
Odavamate toodete müük suurendas ettevõtte esimese poolaasta kasumit 30%, samal ajal kui konkurendi Estee Lauderi kasum vähenes.
Oddo Pinattoni analüütikud Francois-Regis Breuil ja Sophie Cahuvellier kinnitasid, et luksuskaupade müük ei näita olulist paranemist.
L?Oreali aktsia hind on tänavu oma väärtusest kaotanud 9%. Pariisi börsil kaubeldakse aktsiaga täna 73,3 euro (ligi 1147 krooni) tasemel. Võrreldes eilsega on aktsia odavnenud 0,34%.