• OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,11%37 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,11%37 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • 15.10.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadioreklaam alates 2000 kuni 800 000 kroonini

Raadio KUKU
- formaat: uudiste- ja juturaadio- sihtgrupp: 25?55, eestlane- hind: 3000?50 000 krooni- leviala: üle-eestiline
Raadio Kuku pakub erinevale huvisfäärile erinevaid saateid, mida toetades leiab reklaamitav toode just õige kõrgendatud tähelepanuga auditooriumi. Näiteks: autojuhtidele suunatud ?Tipptund?, kokandushuviliste saade ?Söögirõõmud?, tervisesaade ?Terviseks?, kultuurihuvilistele ?Publikumärk? ning noortele ?Hommikuprogramm?. Peale reklaamklipi positsioneerimise konkreetsete saadete juurde on võimalik teha erinevaid kampaaniaid, nagu ?Selge grupijuht? ( toetuspakett alates 50 000 kroonist) ja suvine saatesari ?Nipernaadid? (toetuspakett alates 15 000 kroonist). Lisaks on erinevad mängud Kuku ?Hommikuprogrammis?, mille hind (3000?30 000 krooni) sõltub mängu ülesehitusest, intensiivsusest, mänguga kaasneva reklaami mahust ja kanalitest ning auhinnafondist. Aastase paketi hind ulatub 800 000 kroonini.
Raadio UUNO
- formaat: hitiraadio- sihtgrupp: 16?30- hind: 2000?30 000 krooni- leviala: üle-eestiline
Kuna Raadio Uuno pakub reklaamikliendile aktiivset, noort ja kaasalöövat raadiokuulajat, on ka paljud reklaamikliendid lisaks tavaklipile kasutanud erinevaid mängulisi lahendusi. Enamik Uuno kliendimänge on interaktiivsed ja paljud neist seotud ka internetireklaamiga, mis annab võimaluse viia läbi ka väiksemaid tarbijauuringuid, näidata heli kõrval ka tootepilte ning suunata tarbija firma kodulehele. Uuno raadio uus aktiivne hommikuprogramm ?VIP? viib aga juba varavalges raadiokuulaja stuudiost välja, kutsudes osalema kõikvõimalikes võistumängudes ja jõukatsumistes ning annab ülevaadet hommikutundidel linnas toimuvast. Päeva jooksul on UUNO fännidele juba aastate jooksul tuntud tegijad ja saated nagu Itisõda, 5 kell 5, Top 40 jt, mille toetuse ja auhindade väljapaneku võimalust pakume ka reklaamiklientidele. Omalaadse ja efektiivse reklaampaketi moodustavab Täistunni sponsorkõllid.
Raadio ELMAR
- formaat: rahvuslik, Eesti muusika- sihtgrupp: 20+- hind: 3000?35 000 krooni- leviala: üle-eestiline
Raadio ELMAR pakub reklaamikliendile suurimat ja laiaulatuslikumat kuulajaskonda Eestis, mida tasuks kindlasti kasutada eelkõige, kuid mitte ainult, laiatarbekaupade reklaamikanalina. Kuna raadio Elmar on Eestis kõige kuulatavam raadio, hõlmates nii koduperenaisi kui tippjuhte, linlasi kui maainimesi, nooremaid ja vanemaid inimesi siis on raske leida tooteid, mille tarbijaskond ei ühtiks Elmari kuulajatega. Lisaks Ilmateate, Täistunni ja Hommikuprogrammi ning Mängi ja Võida toetuspaketi, pakub Elmar veel lastele ja lastevanematele mõeldud saate Salmialbum, noortele suunatud Saage Tuttavaks, Karaoke Elmari moodi jpt saadete toetuse võimalust.
Raadio EEVA
- formaat: muusikajaam- sihtgrupp: 25?45- hind: 2000?15 000 krooni- leviala: Harjumaa, Tartu maakond
Raadio EEVA pakub reklaamikliendile põhiliselt vanuses 25?45 täiskasvanud linlast, ning on mõeldud reklaamikanaliks eelkõige neile klientidele, kelle kauplused või teeninduskohad asuvad Tallinnas ja/või Tartus ning kes ei vaja üle- eestilist reklaamikanalit. Nädalamängud kliendile vahemikus 2000?15 000 krooni.
Raadio 100FM
- formaat: muusikavalik koosneb põhiliselt tuntud ja üliproduktiivse plaadifirma Melodija toodangust- sihtgrupp: 25?55, muulane- hind: 3000?20 000- leviala: Tallinn ja Harjumaa ning Ida-Virumaa
Raadio 100FM Narva on ainus raadiojaam, mis edastab Ida-Virumaa elanikele lisaks Tallinnast kõlavatele uudistele pidevalt ka kohalikku infot, olles nii oluline tegelane sealses ühiskondlikus elus. Raadio 100FM on eelkõige venekeelsele sihtgrupile, kuid on leidnud ka eestlaste seas oma kuulajaskonna, kuna pakub laia muusikavalikuga endise Meloodia plaadifirma tuntuks saanud lugusid. Ida-Virumaa kuulatavaima raadiojaama nädalamängude hinnad on vahemikus 3000?20 000 krooni.
Raadio UUNO PLUS
- formaat: hitiraadio- sihtgrupp: 16?30, venekeelne elanikkond- hind: 3000?30 000- leviala: Tallinn ja Harjumaa
Raadio UUNO PLUS on muusikajaam, mis suunatud venekeelt kõnelevatele aktiivsetele noortele. Programm on elav ja aktiivne, mistõttu sobib samuti erinevate tarbijamängude läbiviimiseks. Alates 1. septembrist on Uuno Plus?il kodulehekülg, mis pakub reklaamiklientidele veelgi suuremaid interaktiivsete mängude võimalusi. Nädalamängude hinnad vahemikus 2000?15 000 krooni.
Raadio 2
- formaat: ajaga kaasaskäiv, infotainment, alternatiivmuusika, meelelahutus- sihtgrupp: 20?45- hind: 20 000?135 000- leviala: üle-eesti
R2 programmis on suur osakaal uudistel, kommentaaridel ja intervjuudel päevateemadel. Samuti haridussaatel nt Ajalootund ja kommentaarisaatel nt Olukorrast riigis. R2 pakub lisaks tavapärastele reklaammängudele äriintervjuusid, tänavaküsitlusi ja eriprojekte. Huvitav kogemus oli koostöö Hansapangaga, mille tulemusena valmis reklaampäev, kus panga tooted jagunesid vastavalt soovitud sihtgrupile erinevate saadete vahel ning tootetutvustused vaheldusid tänavaküsitluste, reklaamklippide, mängude ja intervjuudega. Märkimisväärsed traditsioonilised projektid on ?Aastahitt?, Raadio 2 Suvetuur, ?Raadio 2 Ratastel?, ?TuleJaan?. Seni ellu viidud eriprojektide maksumused on jäänud vahemikku 20 000?135 000 krooni. Kalleimaks projektiks on 2001. aastal välja antud kuuest CD CD-plaadist koosnev kogumik "Georg ots antoloogia" maksumusega 300 000 krooni.
Raadio 4
- formaat: uudiste-, jutu- ja muusikaraadio- sihtgrupp: Eestis elavad vähemusrahvad- hind: 15 000?80 000- leviala: üle-eestiline
R4 on kuulatavaim Eestis elavatele rahvusvähemustele suunatud raadiojaam, olles samas kõige kuulatavam võõrkeelne raadiojaam ka eestlaste seas. R4 programm pakub uudiseid täistundidel, analüütilisi sõnasaateid, erinevaid konkursse, mänge, viktoriine. Kavas on ka muusikalised, kirjanduslikud, populaarteaduslikud ja harivad saated, eksklusiivsed intervjuud väljapaistvate poliitikutega, samuti staaridega filmi, muusika ja teatri vallas.
Star FM
- formaat: muusikaraadio- sihtgrupp: 20?49- hind: 5000?22 000 krooni- leviala: üle-eestiline
Lisaks 24 tundi ööpäevas pakkuvale kaasaegsele popmuusikale on Star FM asetanud rõhu uudiste ja informatsiooni edastamisele. Star FM`s on lisaks tavareklaamile võimalik osta ka erinevaid pakette, nagu Ilmateade, mille nädalane reklaamipakett maksab 21 900 krooni. Teine mahukas pakett on A+(18 900 krooni) ja ka Hommikuprogrammi pakett (12 900 krooni). Lisaks on erinevaid väiksemaid sihtgruppide püüdmiseks mõeldud pakette, nagu Majandusuudised, Spordiuudised, Liiklusminutid ja Tänased tähetunnid. Raadiomängud on alati suureks tõmbenumbriks reklaamiandjale, nende idee ja teostuse mõtlevad välja meie enda inimesed ja kui klient selle heaks kiidab, siis tavaliselt toimuvad mängud SMS-i teel.
Power Hit Radio
- formaat: muusikaraadio- sihtgrupp: 15?29- hind: 5000?15000- leviala: Tallinnas ja kuni 90 kilomeetrit selle ümbruses
Power Hit Radio"s saab reklaamiandja kätte kõige paremini väga ahvatleva sihtgrupi, ehk vanusegrupi 15?29 aastat, inimese, kes on väga hästi mõjutatav, trenditeadlik ja ostuotsuseid tegev (20?29) või neid läbi oma jonnakuse hästi mõjutav (15?20) Power Hit Radio kõige ostetavamad paketid on Ilmateade ? 9990 krooni, Power Pluss ? 8880 krooni, hommikuprogramm ? 6300 ja tutvumissaate pakett Dateline ? 3400 krooni, kus reklaamiandja saab suunata oma reklaami otse vallalistele või kaaslast otsivatele inimestele. Eriti aktiivselt on Power Hit Radios eetris mängud, mida korraldatakse põhiliselt SMS-teel (5000?15 000 krooni).
Sky Plus
- formaat: kaasaegne hitiraadio- sihtrühm: 20?30 aastat, eestlane- hind: 5000?25 000- leviala: 12 saatjat üle Eesti
Programmi iseloomustavad kiire saatetempo, ainult hittidest koosnev muusikavalik, lühiuudised ning vahetu suhtlemine kuulajaga. Klientidele pakutakse lisaks reklaamiajale reklaamblokis ilmateate-, liiklusliini-, erakuulutuste- ja erinevate rubriikidega seotud reklaamipakette, võimalust osaleda Sky Plusi poolt korraldatavatel üritustel Eesti erinevates paikades ning kuulajamängude ja loosimiste korraldamist. Reklaamklipi teostus algab 900 krooni; reklaamikampaaniate hinnad reklaamblokkides jäävad 5000?35 000 krooni piiresse, keskmine kampaania on 12 000 krooni. Standartsed reklaamipaketid ? ilmateade, liiklusliin jne 15 000?20 000 krooni. Programmil baseeruvad raadiomängud ? vanasõnamäng, kinomäng jne müüakse kuu kaupa ja hinnad 25 000?30 000 krooni kuus, kliendi soovil loosimised ja teised eraldi välja töötatud mängud, mis eetris ühes tunnis päevast ? keskmiselt 10 000?15 000 krooni nädalas, millele sageli lisandub eetriaja ost.
Sky Radio
- formaat: kaasaegne hitiraadio- sihtrühm: 12?29, vene keelt kõnelev inimene- Hind: 3000?18 000- Leviala: Tallinn, Harjumaa, Ida-Virumaa
Sky Radio püsikuulajaskonna moodustavad nooremas keskeas venekeelsest keskkonnast pärit edumeelsed ja aktiivsed inimesed, kes peavad tähtsaks lääneliku tsivilisatsiooni väärtusi. Programmi iseloomustab dünaamilisus ja interaktiivsus, kus kuulajale pakutakse võimalust kaasa elada erinevatele eetrisisestele kui ka eetrivälistele aktsioonidele. Venekeelse kuulajaskonna seas kõrgelt hinnatud saateid ? hommikuprogramm ZapuSKY, soovisaade For U, tutvumissaade STÕKOVKA jne. Eetrivälise promotsiooni parimaks näiteks on rahvarohked Sky Radio peoõhtud Sky Party?d Tallinna parimates ööklubides, kus esinevad raadiokuulajate poolt armastatud artistid Venemaalt, Eestist ja Lääne-Euroopast.
Russkoe Radio
- formaat: Kaasaegne hitiraadio- sihtrühm: 20?45, vene keelt kõnelev inimene- hind: 4500?23000- leviala: Tallinn ja Harjumaa ning Ida- Virumaa
Russkoe Radio on vaieldamatuks liidriks venekeelsete kommertsraadiojaamade seas, mis põhineb heatasemelisel vene popmuusikal ning programmikoostajate heal auditooriumi tundmisel. Russkoe Radio tugevuseks on lai kuulajaskond, keda ühendab armastus vene muusika vastu aga ka populaarsed saated nagu hommikuprogramm ?Utro po Russki?, soovisaade ?911?, edetabelisaade ?Hit Kompot? jpt. Russkoe Radio kuulajaskond on äärmiselt aktiivne ja osaleb meeleldi erinevates mängudes ning konkurssides. Suuremad traditsioonilised kampaaniad ?puhkusepakettide loosimise, milles tänavu osales üle 100 000 inimese kahe kuu jooksul. Igapäevaseks meelierutavaks sündmuseks kuulajatele on kujunenud ka miljoni Eesti krooni loosimine Russkoe Radio hommikuprogrammi raames, mille käigus helistab korraga stuudio tasuta telefoninumbril üle 20 000 võitasoovija. Samuti korraldab Russkoe Radio kontserte.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele