Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Monton kasvatas Baltika käivet
Esimese kuuga müüdi Montoni kaubamärgiga tooteid 21,1 miljoni krooni eest, mis moodustab 77 Baltika Grupi enda jaemüügipindadel sooritatud müügist sel perioodil, teatas ettevõte.
Esimesel kuul andis kõige suurema osa müügist Eesti. Lisaks asuvad Montoni poed Ukrainas, Lätis, Leedus ja Poolas. Kokku on müügipindu 30 (Eestis 9), millele aasta lõpuks lisanduvad 2 poodi Lätis ja üks Poolas.
?Montoni kaubamärgi esimese kuu tulemused vastavad täielikult meie ootustele,? ütles Baltika Grupi peadirektor Meelis Milder. ?Eriti pärast 350 m2 suuruse Montoni esinduskaupluse avamist Poola esinduslikus kaubanduskeskuses Mokotow olen kindel meie rahvusvahelises edus,? lisas ta.
Koos Montoniga toodi turule ka uut tüüpi kliendiprogramm Monton World, millega on esimese kuu jooksul liitunud kõikides riikides kokku 3490 inimest.
Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubandusettevõte, millel on üle 60 kaupluse seitsmel turul, lisaks Montonile veel Baltmani, CHR/Evermeni ja teisi jaekette.
Autor: ÄP Online