Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Peugeot tõi välja uue Boxeri
Kui kellelegi ei meeldi mingil põhjusel Peugeot, saab sama tööriista teise kaubamärgi all soetada.
Kabiin on Boxeril ruumikas. Sellele aitab kaasa ka käigukangi põrandalt rooli kõrvale tõstmine. Juhil lihtsam käike vahetada ja sõitjail rohkem jalaruumi.
Kliimaseadet bussis ei ole, kuid kabiini soojustus töötab laitmatult. Kohati on see isegi liiga võimas, sest puhumisavasid on kabiinis palju ning hakkab palavgi. Et kaubaruumis värske õhk oleks, on tagatulede külgedele avad tehtud, need lasevad koormaruumist õhku välja.
Kaubaruumil on tiibuksed, mis käivad lahti 180 kraadi. Laadimist hõlbustab veel kaubaruumi põranda kõrgus maast ? pool meetrit.
Sileda klaasiga topeltoptilised esituled on kompleksse pinnaga ja parandavad valmistaja kinnitusel eredama valgusega nähtavust võrreldes eelmise mudeliga mitu korda.
Kiiduväärt on ukse käepidemed, mida saab nende ergonoomilise disaini tõttu avada nii vasaku kui ka parema käega. Nii ei ole vaja kandamit maha porri panna.
Panipaikadega ei ole koonerdatud. Keskkonsoolist leiab lisaks joogipudelihoidjale ka dokumendisahtli. Kui tavaliselt kipuvad viimastest paberid sõitma minema, siis Peugeot on probleemi lahendamiseks selle umbes 45kraadise nurga alla seadnud. Nii ei pääse sealt pidurdamisel midagi lendu. Lisaks on sahtlid uste küljes ja ka kaubaruumis. Viimastesse on hea näiteks tööriistu või miks mitte ka kaubaga kaasas käivaid arveid panna. Dokumentidele on üks klõps ka keskkonsoolis, mille saab mittekasutamisel alla lasta.
Istmed on Boxeril korralikud, pakkudes külgtuge ka kurvis. Et istumisasend on kõrge, väheneb esiakna vaateväli pikemale sõitjale, kui päikesevarjud on alla lükatud. Selle eest on ülevaade liiklusest hea.
Mis häiris, oli käepideme puudumine ukse juures, millega oleks end hea istmele vinnata. Kuna buss on kõrge, siis oleks hea sisse astudes kusagilt tuge saada. Harjumuspäraselt kobab käsi piilarit, kuid rabab tühja. Küll aga on näiteks erinevalt Renault Traficust olemas laekäetugi keskmisele istujale.
Keretüüpe pakutakse Peugeot Boxerile seitse: kaubik, mahtuniversaal, kabiiniga kere, topeltkabiiniga kere, kabiin veokastiga, minibuss ja topeltkabiin veokastiga.
Kaubikukerega bussi kaubaruumimaht jääb vahemikku 7,5 kuni 14 m³. Hinnaklass jääb 229 900 ja 419 900 krooni vahele. Esimese eest saab 51hobujõulise mootoriga kaubiku. Kalleim on 94hobujõulise mootoriga minibuss.