Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Peugeot tõi välja uue Boxeri

    Kui kellelegi ei meeldi mingil põhjusel Peugeot, saab sama tööriista teise kaubamärgi all soetada.
    Kabiin on Boxeril ruumikas. Sellele aitab kaasa ka käigukangi põrandalt rooli kõrvale tõstmine. Juhil lihtsam käike vahetada ja sõitjail rohkem jalaruumi.
    Kliimaseadet bussis ei ole, kuid kabiini soojustus töötab laitmatult. Kohati on see isegi liiga võimas, sest puhumisavasid on kabiinis palju ning hakkab palavgi. Et kaubaruumis värske õhk oleks, on tagatulede külgedele avad tehtud, need lasevad koormaruumist õhku välja.
    Kaubaruumil on tiibuksed, mis käivad lahti 180 kraadi. Laadimist hõlbustab veel kaubaruumi põranda kõrgus maast ? pool meetrit.
    Sileda klaasiga topeltoptilised esituled on kompleksse pinnaga ja parandavad valmistaja kinnitusel eredama valgusega nähtavust võrreldes eelmise mudeliga mitu korda.
    Kiiduväärt on ukse käepidemed, mida saab nende ergonoomilise disaini tõttu avada nii vasaku kui ka parema käega. Nii ei ole vaja kandamit maha porri panna.
    Panipaikadega ei ole koonerdatud. Keskkonsoolist leiab lisaks joogipudelihoidjale ka dokumendisahtli. Kui tavaliselt kipuvad viimastest paberid sõitma minema, siis Peugeot on probleemi lahendamiseks selle umbes 45kraadise nurga alla seadnud. Nii ei pääse sealt pidurdamisel midagi lendu. Lisaks on sahtlid uste küljes ja ka kaubaruumis. Viimastesse on hea näiteks tööriistu või miks mitte ka kaubaga kaasas käivaid arveid panna. Dokumentidele on üks klõps ka keskkonsoolis, mille saab mittekasutamisel alla lasta.
    Istmed on Boxeril korralikud, pakkudes külgtuge ka kurvis. Et istumisasend on kõrge, väheneb esiakna vaateväli pikemale sõitjale, kui päikesevarjud on alla lükatud. Selle eest on ülevaade liiklusest hea.
    Mis häiris, oli käepideme puudumine ukse juures, millega oleks end hea istmele vinnata. Kuna buss on kõrge, siis oleks hea sisse astudes kusagilt tuge saada. Harjumuspäraselt kobab käsi piilarit, kuid rabab tühja. Küll aga on näiteks erinevalt Renault Traficust olemas laekäetugi keskmisele istujale.
    Keretüüpe pakutakse Peugeot Boxerile seitse: kaubik, mahtuniversaal, kabiiniga kere, topeltkabiiniga kere, kabiin veokastiga, minibuss ja topeltkabiin veokastiga.
    Kaubikukerega bussi kaubaruumimaht jääb vahemikku 7,5 kuni 14 m³. Hinnaklass jääb 229 900 ja 419 900 krooni vahele. Esimese eest saab 51hobujõulise mootoriga kaubiku. Kalleim on 94hobujõulise mootoriga minibuss.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.