Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Peugeot tõi välja uue Boxeri

    Kui kellelegi ei meeldi mingil põhjusel Peugeot, saab sama tööriista teise kaubamärgi all soetada.
    Kabiin on Boxeril ruumikas. Sellele aitab kaasa ka käigukangi põrandalt rooli kõrvale tõstmine. Juhil lihtsam käike vahetada ja sõitjail rohkem jalaruumi.
    Kliimaseadet bussis ei ole, kuid kabiini soojustus töötab laitmatult. Kohati on see isegi liiga võimas, sest puhumisavasid on kabiinis palju ning hakkab palavgi. Et kaubaruumis värske õhk oleks, on tagatulede külgedele avad tehtud, need lasevad koormaruumist õhku välja.
    Kaubaruumil on tiibuksed, mis käivad lahti 180 kraadi. Laadimist hõlbustab veel kaubaruumi põranda kõrgus maast ? pool meetrit.
    Sileda klaasiga topeltoptilised esituled on kompleksse pinnaga ja parandavad valmistaja kinnitusel eredama valgusega nähtavust võrreldes eelmise mudeliga mitu korda.
    Kiiduväärt on ukse käepidemed, mida saab nende ergonoomilise disaini tõttu avada nii vasaku kui ka parema käega. Nii ei ole vaja kandamit maha porri panna.
    Panipaikadega ei ole koonerdatud. Keskkonsoolist leiab lisaks joogipudelihoidjale ka dokumendisahtli. Kui tavaliselt kipuvad viimastest paberid sõitma minema, siis Peugeot on probleemi lahendamiseks selle umbes 45kraadise nurga alla seadnud. Nii ei pääse sealt pidurdamisel midagi lendu. Lisaks on sahtlid uste küljes ja ka kaubaruumis. Viimastesse on hea näiteks tööriistu või miks mitte ka kaubaga kaasas käivaid arveid panna. Dokumentidele on üks klõps ka keskkonsoolis, mille saab mittekasutamisel alla lasta.
    Istmed on Boxeril korralikud, pakkudes külgtuge ka kurvis. Et istumisasend on kõrge, väheneb esiakna vaateväli pikemale sõitjale, kui päikesevarjud on alla lükatud. Selle eest on ülevaade liiklusest hea.
    Mis häiris, oli käepideme puudumine ukse juures, millega oleks end hea istmele vinnata. Kuna buss on kõrge, siis oleks hea sisse astudes kusagilt tuge saada. Harjumuspäraselt kobab käsi piilarit, kuid rabab tühja. Küll aga on näiteks erinevalt Renault Traficust olemas laekäetugi keskmisele istujale.
    Keretüüpe pakutakse Peugeot Boxerile seitse: kaubik, mahtuniversaal, kabiiniga kere, topeltkabiiniga kere, kabiin veokastiga, minibuss ja topeltkabiin veokastiga.
    Kaubikukerega bussi kaubaruumimaht jääb vahemikku 7,5 kuni 14 m³. Hinnaklass jääb 229 900 ja 419 900 krooni vahele. Esimese eest saab 51hobujõulise mootoriga kaubiku. Kalleim on 94hobujõulise mootoriga minibuss.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Karl-Eduard Salumäe: kasutatud autode turg on nagu mingi kentaur
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
USA aktsiaturud sattusid hea töötururaporti peale segadusse
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Juhtide piiratud aeg teeb värbamise kalliks
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.

Olulisemad lood

Trükitööstuse analüüs: pakenditootjad kriisidest puutumata, teised otsivad uusi võimalusi
Trükikodade müügitulu taastus mullu küll osaliselt koroonakriisist, kuid jäi siiski aastate 2017–2018 tasemele. Pakenditootjate müügitulu kasvab seevastu pidevalt ega ole kriisidest seni suuremalt pihta saanud, kirjutas ülevaates Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.
Trükikodade müügitulu taastus mullu küll osaliselt koroonakriisist, kuid jäi siiski aastate 2017–2018 tasemele. Pakenditootjate müügitulu kasvab seevastu pidevalt ega ole kriisidest seni suuremalt pihta saanud, kirjutas ülevaates Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.