Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kohalike valimiste reklaam purustas rekordeid

    Võrreldes eelmiste kohalike omavalitsuste valimistega 1999. aasta sügisel kasvas reklaamimaht kõigil üleriigilistel infokanalitel, sest erakonnad keskendusid mitte kohalike probleemide lahendamisele, vaid idealistlike lubaduste andmisele.
    TV3 teenis äsja möödunud võitluse arvel ligi 5 miljonit ning Kanal 2 ligi 3 miljonit krooni, mis purustas televisioonis kohalike valimisreklaamide rekordi.
    TV3 tegevdirektor Toomas Vara mainis, et teenitud summa on selgelt suurem kui eelmiste kohalike omavalitsuste valimise aegu. ?Üleriigiliste valimiste puhul peaks televisiooni kasutama rohkem, kuid praeguste valimiste mahte arvestades ei taha me olla utopistid,? ütles Vara.
    ?Pole raske arvata, kes olid meie parimad reklaamikliendid,? märkis Kanal 2 peadirektor Urmas Oru Keskerakonna ja Reformierakonna kohta. TV3 kiitis nii Keskerakonda, Res Publicat, Reformierakonda kui ka Isamaad.
    Postimehe Peadirektor Erik Roose hindas teenistust valimisreklaamilt heaks. Erakondade reklaamikäive kasvas Postimehes võrreldes eelmiste valimistega kolmandiku võrra, küündides 1,3 miljoni kroonini.
    Postimehe parim reklaamiklient oli Keskerakond, sellele järgnesid enam-vähem võrdsete panustega Reformierakond, Mõõdukad ja Res Publica, kellest Isamaaliit jäi maha ligi kümnendiku võrra. Kui viimase reklaam Postimehes maksis kokku üle 200 000 krooni, siis Rahvaliidu panus selle kõrval kahvatus. ?See oli aga kohe näha ka valimistulemustes,? märkis Roose.
    ?Kui ettevõtetega juhtub, et reklaami eest jäädakse vahel võlgu, siis erakondadega seda ei ole,? kirjeldas SL Õhtulehe müügijuht Lemme Leima valimistega seonduvat head äri. ?Võlgu jäämine ei oleks ka poliitiliselt võimalik.? Valimisreklaamide tulu ulatub SL Õhtulehes 700 000 krooni kanti.
    Mediainvest Holding ASile kuuluva raadiokanali Star FM valimisreklaamilt teenitud summa kasvas võrreldes eelmiste valimistega aga ligi kolm korda, küündides 50 000?100 000 kroonini.
    ?Me ei saa täpset summat avalikustada, kuna kuulume börsifirmale MTG,? rääkis Star FMi müügidirektor Margo Kütt, kes põhjendas hüppelist kasvu üle-eestiliseks muutumisega.
    Eesti Päevaleht puges väljaandes ilmunud reklaami mahu ning meediaanalüütik Toomas Leito kommentaari taha.
    ?Lähtume Leito analüüsist, kus on näha, millises mahus leht valimisreklaami avaldas,? märkis Päevalehe müügijuht Krista Liiv, kelle sõnul reklaamide maht ja teenitud raha on siiski kaks ise asja.
    Kuna erakondade reklaam tuleb meediasse läbi vahendajate, sõltub väljaande teenistus konkreetse meediaagentuuri ja kanali vahelisest kokkuleppest ehk mahulepingust. Olenevalt agentuuri reklaamikäibest ja kanaliga kujunenud suhetest võimaldavad mahulepingud reklaamipindadele ja eetriaegadele 15?50 suurust allahindlust võrreldes infokanalite ametlike hinnakirjadega.
    Möödunud valimiskampaania aegu kasutas Keskerakond Idea, Res Publica Media House?i, Reformierakond Mediaforsi, Isamaa Mediapooli ja Mõõdukad Trendmarki teenuseid.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.