Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kohalike valimiste reklaam purustas rekordeid

    Võrreldes eelmiste kohalike omavalitsuste valimistega 1999. aasta sügisel kasvas reklaamimaht kõigil üleriigilistel infokanalitel, sest erakonnad keskendusid mitte kohalike probleemide lahendamisele, vaid idealistlike lubaduste andmisele.
    TV3 teenis äsja möödunud võitluse arvel ligi 5 miljonit ning Kanal 2 ligi 3 miljonit krooni, mis purustas televisioonis kohalike valimisreklaamide rekordi.
    TV3 tegevdirektor Toomas Vara mainis, et teenitud summa on selgelt suurem kui eelmiste kohalike omavalitsuste valimise aegu. ?Üleriigiliste valimiste puhul peaks televisiooni kasutama rohkem, kuid praeguste valimiste mahte arvestades ei taha me olla utopistid,? ütles Vara.
    ?Pole raske arvata, kes olid meie parimad reklaamikliendid,? märkis Kanal 2 peadirektor Urmas Oru Keskerakonna ja Reformierakonna kohta. TV3 kiitis nii Keskerakonda, Res Publicat, Reformierakonda kui ka Isamaad.
    Postimehe Peadirektor Erik Roose hindas teenistust valimisreklaamilt heaks. Erakondade reklaamikäive kasvas Postimehes võrreldes eelmiste valimistega kolmandiku võrra, küündides 1,3 miljoni kroonini.
    Postimehe parim reklaamiklient oli Keskerakond, sellele järgnesid enam-vähem võrdsete panustega Reformierakond, Mõõdukad ja Res Publica, kellest Isamaaliit jäi maha ligi kümnendiku võrra. Kui viimase reklaam Postimehes maksis kokku üle 200 000 krooni, siis Rahvaliidu panus selle kõrval kahvatus. ?See oli aga kohe näha ka valimistulemustes,? märkis Roose.
    ?Kui ettevõtetega juhtub, et reklaami eest jäädakse vahel võlgu, siis erakondadega seda ei ole,? kirjeldas SL Õhtulehe müügijuht Lemme Leima valimistega seonduvat head äri. ?Võlgu jäämine ei oleks ka poliitiliselt võimalik.? Valimisreklaamide tulu ulatub SL Õhtulehes 700 000 krooni kanti.
    Mediainvest Holding ASile kuuluva raadiokanali Star FM valimisreklaamilt teenitud summa kasvas võrreldes eelmiste valimistega aga ligi kolm korda, küündides 50 000?100 000 kroonini.
    ?Me ei saa täpset summat avalikustada, kuna kuulume börsifirmale MTG,? rääkis Star FMi müügidirektor Margo Kütt, kes põhjendas hüppelist kasvu üle-eestiliseks muutumisega.
    Eesti Päevaleht puges väljaandes ilmunud reklaami mahu ning meediaanalüütik Toomas Leito kommentaari taha.
    ?Lähtume Leito analüüsist, kus on näha, millises mahus leht valimisreklaami avaldas,? märkis Päevalehe müügijuht Krista Liiv, kelle sõnul reklaamide maht ja teenitud raha on siiski kaks ise asja.
    Kuna erakondade reklaam tuleb meediasse läbi vahendajate, sõltub väljaande teenistus konkreetse meediaagentuuri ja kanali vahelisest kokkuleppest ehk mahulepingust. Olenevalt agentuuri reklaamikäibest ja kanaliga kujunenud suhetest võimaldavad mahulepingud reklaamipindadele ja eetriaegadele 15?50 suurust allahindlust võrreldes infokanalite ametlike hinnakirjadega.
    Möödunud valimiskampaania aegu kasutas Keskerakond Idea, Res Publica Media House?i, Reformierakond Mediaforsi, Isamaa Mediapooli ja Mõõdukad Trendmarki teenuseid.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Sõõrumaa: oleme alahinnanud ukrainlaste panust meie majandusse
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
Põim Kama: planeerimine on surnud, elagu tegutsemine
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Automüüja CarMaxi kehvad müügitulemused tirisid aktsia alla Aktsia kukkus täna 23%
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Coop Eesti juht lahkub ametist
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Julgeolek on määrav, küll majandus hakkama saab
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Viimsi Artiumi arhitekte paelusid enneolematud tingimused
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.

Olulisemad lood

Kaja Kallas: peame kõigeks valmis olema ja seda ütlema, sest Kreml teeb märkmeid
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.