Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMOR: erakondade kampaaniakulud öeldust oluliselt suuremad
Turu-uuringute agentuuri EMOR andmetel erinevad erakondade poolt öeldud kampaaniate kulud oluliselt tegelikult kulutatust.
EMORi hinnangul kulutasid erakonnad ainuüksi lehe- ja telereklaamile ligikaudu sama palju, kui erakonnad on öelnud kampaania kogukuluks.
EMORi suunajuhi Esta Kaalu ütlust mööda kulutasid erakonnad tele- ja ajalehereklaamiks 27 mln krooni. Parteid ise on öelnud kampaaniate kuluks kokku 31 mln krooni.
EMORil pole veel andmeid erakondade välireklaami, otsepostituse, raadioreklaami ja kingituste kohta.
EMORi monitooring tugineb väljaannete reklaami hinnakirja järgsel analüüsil. Seega pole arvestatud võimalikke allahindlusi.