Ülo Toomsalu • 23. oktoober 2002 kell 6:02

EPL: Poeketid pakuvad odavat kampaaniakaupa

Tiimari ja Säästumarketi poeketid meelitavad kliente sooduskampaaniatega, kus teatud kaupa saab osta äärmiselt soodsa hinnaga.

Tiimari Baltic ASi tegevdirektor Aivar Minumets ütles, et ettevõte teeb kauplustes iga kahe nädala tagant sooduskampaaniaid. Näiteks pakkus poekett eelmisel nädalal potte ning panne hinnaga 29 krooni ning äratuskellasid 15 krooniga, kirjutab Eesti Päevaleht.

Minumetsa sõnul on sooduspakkumiste eesmärgiks meelitada inimesi Tiimari kauplustesse.

?Tiimari kontseptsioon pole igal pool päris hästi tööle hakanud, mistõttu peame sooduspakkumisi tegema,? lausus Minumets. Tema sõnul on Tiimari Soome kauplustes päris palju n-ö tee ise tooteid, kus mingi toode tuleb endal kokku panna. Need pole Eesti tarbijate seas aga eriti populaarseks osutunud.

Ka Säästumarketi kett korraldab igal nädalal sooduspakkumisi. Poeketi juhataja Margit Uibokand ütles, et sooduspakkumisi tehakse maniküürikääridest kuni elektripliitideni.

?Kodutehnika puhul ei ole Säästumarketite juurdehindlus 35?50 protsenti, nagu kauplustes tavaliselt,? selgitas Uibokand konkurentidest soodsamat hinda.

Tiimari tegevdirektor Minumets ütles, et üliodava kauba juures on oht, et osa sellest osutub ebakvaliteetseks. ?Sellisel juhul maksame kliendile raha tagasi või vahetame kauba ümber.?

Üldiselt ei ulatu ühegi toote tagastamise protsent üle kümne. ?Näiteks pole eelmisel nädalal pakutud pannidest mitte ühtegi tänase seisuga tagasi toodud,? ütles Minumets.

Suur osa soodsatest Tiimari kampaaniakaupadest pärineb Hiinast. ?Eks nendes toodetes on sellevõrra materjali vähem,? põhjendas Minumets kaupade üliodavat hinda. Samuti saab Tiimari suurte tellimuste tõttu kopsakaid hinnaalandusi. Soodsate kaupade müük läheb Tiimari Balticu tegevdirektori sõnul eriti hästi just maapiirkondades.

Hetkel kuum