Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vaid 9% Eesti Telefoni klientidest on kasutanud preemiapunktide hüvesid
342 500 Eesti Telefoni kliendi kontol on teenuse kasutamise eest augustini laekunud preemiapunktid, punkte on kasutanud aga alla 10% klientidest.
<#ASi Eesti Telefon=http://www.et.ee> pressiesindaja Anu Vahtra ütles, et boonuspunkte on kasutanud üheksa protsenti kõigist klientidest. Punktid kehtivad 2005. aasta juulikuu lõpuni.
'Preemiapunkte saab kasutada toodete-teenustega liitumisel, kõneboonuste kuutasude tasumiseks, <#Preemiapoe=http://pood.hot.ee/preemiapood> kaupade soodsamaks ostmiseks ning Eesti Telefoni poolt tehtud personaalsete pakkumiste kasutamiseks,' rääkis Vahtra. 'Iga kuu teeb Eesti Telefon 50 000 kliendile sooduspakkumise preemiapunktide eest.'
Eesti Telefoni preemiapunktide süsteem käivitus 2000. aasta novembris, preemiapunkte sai klient sõtluvalt arve suurusest, iga kroon telefoniarves võrdus ühe preemiapunktiga, arve pidi olema tähtaegselt tasutud.
Näiteks on ET preemiapoes müügil Philipsi võileivagrill hinnaga 325 krooni pluss 1000 preemiapunkti. Sama võileivagrill maksab tavalises koduelektroonikapoes 425 krooni.