Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
E-Piim tegi uue kaubamärgi, kuna konkurendid kopeerisid tema varasemad märgid
TÜ E-Piim võttis kasutusele uue korporatiivgraafika sh uue kaubamärgi, kuna konkurendid kopeerisid agarasti firma eelmisi kaubamärke.
E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas ütles eilselt uue kaubamärgi esitlusel, et see võetakse kasutusele tulenevalt keerukast turusituatsioonist Eesti juustuturul. 'Konkurendid kopeerisid agarasti meie eelmisi kaubamärke, nii et me pidime neile kuidagi vastu astuma,' rääkis Murakas vihjates importjuustude müüjate aktiivsele tegevusele, kes pakuvad importjuustu tarbijatele eestimaise toodangu pähe.
Tänasest on E-Piima firma nime kirjapilt Epiim ja logo ning kaubamärgina on kasutusel kollane võilille kujutis.