• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Online bränd suurendab tuntust

    Internet võimaldab luua olemasolevatele brändidele lisaväärtust, tugevdab nende turupositsiooni ning suurendab nende tarbijaväärtust.
    Tänapäeval Internet mängib olulist rolli ettevõte turundustegevuses, see on efektiivne turundusinstrument, mille abil saab laiendada oma brändi digitaalselt (offline brändiks), ehitades ja juhtides olemasolevaid või uusi brände Interneti keskkonnas. Interneti kaudu olemasolevatele brändidele lisaväärtuse loomine, nende turupositsiooni tugevdamine ning nende tarbijaväärtuse suurendamine tähendab see paljudele firmadele ka uusi turge ning suuremat läbimüüki.
    Oma digitaalse e online brändi loomine pole aga lihtne protsess. Firma peab valima õige strateegia, mis vastab tema eesmärkidele ning pole vastuolus olemasoleva(te) brändi(de) kontseptsiooniga. Vastavalt firma võimalustele (raha, inimesed, aeg jne.), lühi- ja pikaajalistele eesmärkidele (suurem müük, uus sihtgrupp, olemasoleva sihtgrupi lojaalsuse suurendamine, brändi imago tugevadamine või muutmine jne) võib firma valida nelja strateegia vahel oma online brändi loomiseks:
    ___________________________________________
    * Offline e traditsiooniline bränd ? bränd assotsieerub toote/teenusega, mis on loodud traditsioonilises füüsilises maailmas.
    ** Online bränd - bränd assotsieerub toote/teenusega, mis on loodud digitaalses e. online maailmas.Allikas: Loengud ?Marketing in Cyberspace? (Swedish School of Economics and Business Administration, Helsingi 2002)
    Autor: Viktoria Lobaiko
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Siim Tammer: hunt börsinahas – miks börsitehinguid iseendaga tasub vältida
Soovitan võimalusel vältida börsi kaudu tehinguid iseendaga. Sellised tehingud jäävad järelevalvele silma, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Siim Tammer asutuse blogis.
Soovitan võimalusel vältida börsi kaudu tehinguid iseendaga. Sellised tehingud jäävad järelevalvele silma, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Siim Tammer asutuse blogis.
Goldman Sachsi tulemused panid aktsia tõusma
Goldman Sachs teatas reedel, et suutis kolmandas kvartalis kasumit pea 70 protsenti kasvatada, ületades sellega suurelt ootusi. Üleüldiselt on USA pankade jaoks kolmas kvartal olnud väga tugev, vahendab Reuters.
Goldman Sachs teatas reedel, et suutis kolmandas kvartalis kasumit pea 70 protsenti kasvatada, ületades sellega suurelt ootusi. Üleüldiselt on USA pankade jaoks kolmas kvartal olnud väga tugev, vahendab Reuters.
Arco Vara juht loodab Enefitist kiiret kasumit
Kinnisvaraarendaja Arco Vara tegevjuht Miko-Ove Niinemäe tõdes, et osales väikeses mahus Enefit Greeni IPO-l, kuid neljakordne ülemärkimine tuli talle vaatamata soodsatele oludele üllatusena. Niinemäe näeb, et investorite arvu kasv on kasulik kõigile.
Kinnisvaraarendaja Arco Vara tegevjuht Miko-Ove Niinemäe tõdes, et osales väikeses mahus Enefit Greeni IPO-l, kuid neljakordne ülemärkimine tuli talle vaatamata soodsatele oludele üllatusena. Niinemäe näeb, et investorite arvu kasv on kasulik kõigile.
Laulja Lauri Liiv: loodan, et enam kunagi ei pea suvaliselt valitud korteriomanikud kohtus kogu maja eest vastutama
Laulja Lauri Liiv kommenteeris Äripäeva Korteriühistute erilehes oma 2016. aastal saavutatud kohtuvõitu, kus ta seljatas temalt üle 100 000 euro korteriühistu laenu nõudnud suurpanga.
Laulja Lauri Liiv kommenteeris Äripäeva Korteriühistute erilehes oma 2016. aastal saavutatud kohtuvõitu, kus ta seljatas temalt üle 100 000 euro korteriühistu laenu nõudnud suurpanga.