Tõnu Tramm • 30. jaanuar 2003 kell 13:13

Pressisõbralikum autofirma on Nissan Balti

Täna andsid Eesti autoajakirjanikud üle pressisõbralikuma autofirma tiitli, sedapuhku läks auhind aktsiaseltsile Nissan Balti.

Tegemist oli kolmandat aastat järjest ajalehe Äripäev eestvedamisel välja antava preemiaga, Nissani maaletooja puhul sai otsustavaks läbimõeldud ja stabiilne poliitika avalikkusega suhtlemisel ning omapoolne aktiivsus teavitada avalikkust uutest mudelitest.

Nissan Balti puhul võib olla kindel, et kõik esitatud küsimused saavad õigeaegselt vastuse ning kõik ettevõtte antud lubadused peavad sajaprotsendiliselt paika, tõdesid zhüriisse kuulunud kuue meediaväljaande seitse autondusest kirjutavat ajakirjanikku.

Paraku ei saa sama öelda paljude teiste automüüjate kohta ning on üsna sagedane, et ettevõttel puudub süsteem kuidas meediaga suhelda ning ka firmasisene info ei liigu piisavalt efektiivselt. ?Seda on üsna raske uskuda, et tänapäeva Eestis on veel sedavõrd suuri teenindusettevõtteid, millel puudub igasugune meediapoliitika,? tunnistas preemia üleandmisel ettekandega esinenud meediaekspert Raul Rebane. Tema sõnul töötavad mujal maailmas tuhanded inimesed ainult selle nimel, kuidas pressiga suhelda, meil kahjuks ei ole paljud ettevõtjad selle tähtsusest siiani aru saanud.

Aasta 2000 aasta pressisõbralikumaks autofirmaks valisid autoajakirjanikud AS Info-Auto, 2001. aastal sai tiitli ASA Japauto. Pressisõbralikuma firma valimisest saab pikemalt lugeda homse Äripäeva Auto rubriigist.

Hetkel kuum