Inge Rumessen • 19. veebruar 2003 kell 12:35

Tele2 kasutajad ei saa lühinumbrile teatada ID kaardi kadumisest

Tele2 võrgu kasutajad ei saa helistada sertifitseerimiskeskuse lühinumbrile, et teatada ID kaardi kadumisest.

Sertifitseerimiskeskuse kommunikatsioonijuht Jaanus Kase kinnitas, et hetkel ei ole võimalik numbrile 1777 helistada Tele2 fiks- ega mobiilivõrgust ?Küll aga võib Tele2 võrgust kasutada tavanumbrit 630 4084, mis viitab samale teenusele ja on saadaval just nendeks puhkudeks, kui pole võimalik mingil põhjusel lühinumbrit kasutada, näiteks välismaalt.

Tele2 pressiesindaja sõnul on lühinumbrite avamise puhul protseduur selline, et lühinumbri omanik teeb avalduse mobiiloperaatorile selle numbri avamiseks operaatori võrgus. Senimaani pole sertifitseerimiskeskus selleks soovi avaldanud.

?Teiste operaatoritega on SK-l kokkulepe sõlmitud, kuid kahetsusväärsel kombel on see jäänud Tele2-ga tegemata,? ütles Kase ning lisas, et lähiajal pöördutakse operaatori poole sidumiskokkuleppe sõlmimiseks.

Hetkel kuum