10 märts 2003

Tugev spurt Sony Ericssonilt, kuid konkurents kasvab

Läinud aasta viimases kvartalis müüdi maailmas kokku 123 miljonit telefoni, mis on 14% enam kui 2001. a samal ajal ja 15% rohkem eelnenud kvartalist.

Sony Ericssoni turuosa kasvas 5,5 protsendile võrreldes 4,8 protsendiga kolmandas kvartalis, selgub Gartner Dataquesti statistikast, vahendab agentuur Direkt.

Gartner Dataquesti analüütiku Carolina Milanesi hinnangul aitasid Sony Ericssonil turuosa kasvatada kolmanda kvartali lõpus turule jõudnud uued mudelid, ?mis aga ei ole nii põnevad kui me lootsime?. Milanesi hinnangul tuleb Sony Ericssonil teiste hulgas konkurentsi karta Alcateli ja Hiina LG poolt, et mitte oma viiendast kohast maailma suurimate mobiiltelefonide tootjate hulgas ilma jääda.

Milanesi kiidab Nokiat, kellel õnnestus mullu turuosa kasvatada, kuid keda järjest enam ohustab konkurents teiste tootjate poolt eesotsas Samsungiga.

Gartner Dataquesti andmeil kasvas 2002. a mobiiltelefonide müük 6%. Kasvu loodetakse ka 2003. aastal.

Hetkel kuum