ÄP fototoimetus • 27. oktoober 2003 kell 22:00

Naaberriikide edukad kampaaniad teevad eestlastele silmad ette

Klient Coca-Cola SoomeÜrituse nimi: Coca-Cola Lighti taastutvustus 2002Ürituse idee: luua Soomes eriline bränditutvustus-plaan, et suurendada suurtes kaubanduskeskus-tes müüginumbreid.Üritus toimus: 2002 mai-juuniKontaktide arv: poekam-paania jõudis 150 000 inimeseni, kokku loodi 100 000 kontaktiÜrituse eelarve: ei avalikustaKorraldaja: Promotion Factory OÜ

Allikas: Promotion Factory OÜ

Klient Arla FoodsKampaania nimi: Toit ilma mummitaÜrituse idee: anda avalikkusele teada uuest kokaraamatust noortele (tudengitele). Selleks korraldati pressikonverentsHulk hästi tuntud inimesi pani koolides kokku grupid, kus arutati selle üle, miks noored ei oska süüa teha pärast kodust ärakolimist. Selle asemel et näpuga viibutada, küsiti noortelt, miks vanemal generatsioonil ei õnnest neile söögitegemist õpetada.Üritus toimus: 2002 maiÜrituse esitlus ja koostööpartnerid: kokaraamatu tutvustusel kasutati catering-teenustÜrituse eelarve: 30 000 eurot (470 000 krooni)Korraldaja: Dimension ApS, Kopenhaagen, Taani

Allikas: Dimension ApS, Kopenhaagen, Taani

Autor: ÄP

Hetkel kuum