• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raepress: Magistraalteede areng vajab riigi ja EL fondide osalust

    Homme arutab Tallinna linnavalitsus eelnõu, mis kohustab taotlema EL kaasfinantseerimist sadamaid ühendavate magistraalide rajamiseks.

    Linnavalitsuse istungil arutatakse määruse eelnõu 'Tallinna magistraaltänavavõrgu arengukava 2003-2010', mis kohustab lisaks linnaeelarvelistele vahenditele, taotlema Euroopa Liidu kaasfinantseerimist sadamaid ühendavate magistraalide rajamiseks, suurendama riigi osalust pealinna tänavate ehitamisel ja määrab objektid, kus teedeehitusel kasutatakse avaliku ja erasektori koostööd.
    Arengukava lähtub Tallinna üldplaneeringust ja koosneb liikluskorralduse seisukohalt olulistest objektidest, mis võimaldavad Narva mnt. ja Pärnu mnt. ümbersõiduteede rajamisega vähendada kesklinna tänavate liikluskoormust.
    Põhiliselt Tallinna sadamate maismaaühenduse rajamisega seonduvad tee-ehitusobjektid on kavandatud realiseerida Euroopa Liidu liitumiseelse struktuuripoliitika instrumendi ISPA kaasfinantseerimisel.
    Teise olulise osa magistraalvõrgu arengukavast hõlmavad objektid, mis on planeeritud realiseerida era- ja avaliku sektori (EAS) koostöö põhimõtete alusel.
    'EAS eeliseks on avaliku sektori võimalus erasektori poolt rajatud tee-ehitusobjekti kohe kasutama hakata,' ütles abilinnapea Jüri Ratas. Avalik sektor tasub erasektorile ehitise kasutamise eest osade kaupa kokkulepitud ajavahemiku vältel. EAS põhimõtteid on viimase 10 aasta vältel Euroopa Liidu liikmesriikides aktiivselt ning edukalt rakendatud. Tallinnas plaanitakse avaliku ja erasektori koostöös rajada Haabersti mitmetasandiline ristmik.
    Kolmandaks kohustab arengukava Tallinna linnavalitsust taotlema linna teedevõrgu arenduseks riigieelarvelisi vahendeid lähtudes Teeseadusest ja selle alusel koostatud õigusaktidest. Viimastel aastatel on riigieelarvest eraldatud Tallinna teedevõrgu arenduseks vahendeid kokku 9,99 miljonit krooni sh. 1999. aastal - 8,36 miljonit ja 2003. aastal 1,63 miljonit, mis on pealinna teedevõrgu arendamiseks ilmselt ebapiisav.
    Arengukava koostamise üheks oluliseks eesmärgiks oligi leida lisaks linnaeelarvele ka teisi vahendeid linnatänavate ehitamise rahastamiseks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andres Viia, Jüri Jõema: vajadus tarkvaraarendajate järele kasvab hüppeliselt
Värske prognoosi kohaselt on info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas lähiaastail näha tugevalt kasvavat vajadust tarkvara- ja IKT-süsteemide arendajate järele. Neil ametialadel on juba praegu märkimisväärne katmata vajadus, kirjutavad OSKA analüütik Andres Viia ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu nõunik Jüri Jõema.
Värske prognoosi kohaselt on info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas lähiaastail näha tugevalt kasvavat vajadust tarkvara- ja IKT-süsteemide arendajate järele. Neil ametialadel on juba praegu märkimisväärne katmata vajadus, kirjutavad OSKA analüütik Andres Viia ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu nõunik Jüri Jõema.
Ekspress Grupp kutsub aktsionäre kinnitama optsiooniprogrammi
Täna teatas Ekspress Grupp börsile, et ettevõtte juhatus teeb aktsionäridele ettepaneku võtta otsus vastu erakorralist üldkoosolekut kokku kutsumata.
Täna teatas Ekspress Grupp börsile, et ettevõtte juhatus teeb aktsionäridele ettepaneku võtta otsus vastu erakorralist üldkoosolekut kokku kutsumata.
Elmo Rent ja Telia toovad 5G tehnoloogia kaugjuhitavasse sõiduautosse
ELMO Rendi arendatav kaugjuhitavat tehnoloogiat kasutav lahendus võimaldab elektriauto kliendini toimetada ja vajadusel ümber parkida ilma juhi füüsilise kohalviibimiseta masinas. 5G võrku kasutades on auto ja kaugjuhtimispuldi vahel tekkiv viiteaeg minimaalne, mis parandab oluliselt reageerimisaega.
ELMO Rendi arendatav kaugjuhitavat tehnoloogiat kasutav lahendus võimaldab elektriauto kliendini toimetada ja vajadusel ümber parkida ilma juhi füüsilise kohalviibimiseta masinas. 5G võrku kasutades on auto ja kaugjuhtimispuldi vahel tekkiv viiteaeg minimaalne, mis parandab oluliselt reageerimisaega.
Advokaadibüroode TOP: tehingutöö toob edu, kohtuvaidlused tagavad stabiilsuse
Advokaadibüroode TOPis teiseks tulnud advokaadibüroo Walless juhtivpartner ja vandeadvokaat Piret Kergandberg ütleb, et headel aegadel toob tehingutöö suurema edu, samas kui kohtuvaidlusi on pidevalt ja need tagavad stabiilse äraelamise. Riskide maandamises tuleb arendada mõlemaid.
Advokaadibüroode TOPis teiseks tulnud advokaadibüroo Walless juhtivpartner ja vandeadvokaat Piret Kergandberg ütleb, et headel aegadel toob tehingutöö suurema edu, samas kui kohtuvaidlusi on pidevalt ja need tagavad stabiilse äraelamise. Riskide maandamises tuleb arendada mõlemaid.