• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pakendireklaam jääb kasutamata liiga pikaajalise ettevalmistuse tõttu

    Mediapool OÜ klienditeeninduse juhi Annely Luikmeli sõnul kaalus Mediapool piimapakendi kasutust TÜ Kliinikumi Lastefondi kampaania läbiviimiseks. Idee jäi aga teostamata. Algul ei olnud rahakogumiskampaaniate eesmärki veel küllalt laialt üldsusele teadvustatud, nii et vaid logo ja toetamiseks vajalike pangarekvisiitide esitlus ei oleks täitnud oma eesmärki.
    Hiljem on olnud raske ajastust sobitada ? Mediapooli kampaaniad on alati olnud tähtajalised, samas piimatööstused tellivad pakendeid korraga üsna suurtes kogustes pikemaks perioodiks. Kuna Mediapooli kampaaniate ettevalmistusaeg on pigem lühike, siis ei ole meediaagentuuril õnnestunud kampaaniaperioodi ühildada piimatööstuse uute pakendite tootmisega.
    Samas on tegu väga ulatusliku katvusega meediaga, mistõttu Mediapool ei välista, et kasutab sarnast reklaamiväljundit juba lähitulevikus.
    Ka Media House?i projektijuht Krista Raid nendib, et pakendireklaam eeldab pikka protsessi. Samuti tuleks jälgida reklaamsõnumi sobivust tootega. Näiteks sõnum ?Sõida kaine peaga? ei sobi piimapakendile, vaid alkoholipakendile ? õlle nelipaki tagumisele küljele või viinapudeli sildile. Juurde võiks lisada veel koledat statistikat ? purjus peaga autojuhtide süü läbi on hukkunud x arv inimesi, jäänud orvuks x arv lapsi, invaliidistunud x arv inimesi, jne. Mõjub paremini kui käsk ?Sõida kaine peaga?.
    EMT turundusjuhi Kadri Ärma sõnul kasutas EMT pakendireklaami esmakordselt 2001. aastal piimapakil. ?Reklaampinna hinda me lepingu järgi kommenteerida ei tohi, kuid kinnitan, et oli hind soodne,? lisas Ärm. Kampaania tiraaž oli umbes 10 000, eelarve alla 0,4 mln krooni. Kampaania osalusmä oli ootuspäsest kõm. EMT sai kiita uudse reklaamiväundi eest, mis tös ka konkurentide eraisikust klientidele.
    Selliseid projekte, kus sihtgrupp, sõnum ja pakkumise ülesehitus sobivad pakendiga, on EMT-l teisigi olnud, kuid siis on jäänud takistuseks ajaline ressurss ? sellise kanali kaasamine nõuab korralikku ajavaru ja planeeringut.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peep Siitam: palvetamine ja filosofeerimine talutavat elektri hinda ei too
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
USA tehnoloogiasektori futuurid suurelt miinuses
USA aktsiaindeksite futuurid on täna tublisti kukkunud, sest riigivõlakirjade tootluse kiire kasv jätkub ning investorid valmistuvad intressimäärade tõusuks, vahendab Reuters.
USA aktsiaindeksite futuurid on täna tublisti kukkunud, sest riigivõlakirjade tootluse kiire kasv jätkub ning investorid valmistuvad intressimäärade tõusuks, vahendab Reuters.
Tallinna Majanduskoolil täitus 115. tegutsemisaasta
2021. aasta lõpus tähistas Tallinna Majanduskool oma 115. sünnipäeva. Kooli pikk tegutsemislugu kätkeb endas hulgaliselt peatükke. Juubeliaasta eesmärgiks oli 115 aastat jäädvustada filmilindile, mille tulemusel valmiski dokumentaalfilm kooli ajaloost.
2021. aasta lõpus tähistas Tallinna Majanduskool oma 115. sünnipäeva. Kooli pikk tegutsemislugu kätkeb endas hulgaliselt peatükke. Juubeliaasta eesmärgiks oli 115 aastat jäädvustada filmilindile, mille tulemusel valmiski dokumentaalfilm kooli ajaloost.
Nädala lood: Linnahall sokutatakse erakätesse kaasavaraga ja investorid said halva üllatuse
Äripäeva lugevaid investoreid jahmatas sel nädalal lugu populaarsest välismaaklerist, kes kehtestas kopsaka tasu. Samuti sai Äripäeva veergudelt lugeda, kuidas Tallinn üritab magusa kaasavaraga Linnahalli erakätesse sokutada.
Äripäeva lugevaid investoreid jahmatas sel nädalal lugu populaarsest välismaaklerist, kes kehtestas kopsaka tasu. Samuti sai Äripäeva veergudelt lugeda, kuidas Tallinn üritab magusa kaasavaraga Linnahalli erakätesse sokutada.