• OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,835 454,14
  • DOW 30−0,8939 997,07
  • Nasdaq −2,9817 461,65
  • FTSE 100−0,178 153,69
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0093,54
  • OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,835 454,14
  • DOW 30−0,8939 997,07
  • Nasdaq −2,9817 461,65
  • FTSE 100−0,178 153,69
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0093,54
  • 25.11.03, 00:00

Pakendireklaam jääb kasutamata liiga pikaajalise ettevalmistuse tõttu

Mediapool OÜ klienditeeninduse juhi Annely Luikmeli sõnul kaalus Mediapool piimapakendi kasutust TÜ Kliinikumi Lastefondi kampaania läbiviimiseks. Idee jäi aga teostamata. Algul ei olnud rahakogumiskampaaniate eesmärki veel küllalt laialt üldsusele teadvustatud, nii et vaid logo ja toetamiseks vajalike pangarekvisiitide esitlus ei oleks täitnud oma eesmärki.
Hiljem on olnud raske ajastust sobitada ? Mediapooli kampaaniad on alati olnud tähtajalised, samas piimatööstused tellivad pakendeid korraga üsna suurtes kogustes pikemaks perioodiks. Kuna Mediapooli kampaaniate ettevalmistusaeg on pigem lühike, siis ei ole meediaagentuuril õnnestunud kampaaniaperioodi ühildada piimatööstuse uute pakendite tootmisega.
Samas on tegu väga ulatusliku katvusega meediaga, mistõttu Mediapool ei välista, et kasutab sarnast reklaamiväljundit juba lähitulevikus.
Ka Media House?i projektijuht Krista Raid nendib, et pakendireklaam eeldab pikka protsessi. Samuti tuleks jälgida reklaamsõnumi sobivust tootega. Näiteks sõnum ?Sõida kaine peaga? ei sobi piimapakendile, vaid alkoholipakendile ? õlle nelipaki tagumisele küljele või viinapudeli sildile. Juurde võiks lisada veel koledat statistikat ? purjus peaga autojuhtide süü läbi on hukkunud x arv inimesi, jäänud orvuks x arv lapsi, invaliidistunud x arv inimesi, jne. Mõjub paremini kui käsk ?Sõida kaine peaga?.
EMT turundusjuhi Kadri Ärma sõnul kasutas EMT pakendireklaami esmakordselt 2001. aastal piimapakil. ?Reklaampinna hinda me lepingu järgi kommenteerida ei tohi, kuid kinnitan, et oli hind soodne,? lisas Ärm. Kampaania tiraaž oli umbes 10 000, eelarve alla 0,4 mln krooni. Kampaania osalusmä oli ootuspäsest kõm. EMT sai kiita uudse reklaamiväundi eest, mis tös ka konkurentide eraisikust klientidele.
Selliseid projekte, kus sihtgrupp, sõnum ja pakkumise ülesehitus sobivad pakendiga, on EMT-l teisigi olnud, kuid siis on jäänud takistuseks ajaline ressurss ? sellise kanali kaasamine nõuab korralikku ajavaru ja planeeringut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele