Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Elion pakub kõnefiltri teenust
Elion hakkas detsembri algusest pakkuma kõnefiltri teenust, mis aitab vältida soovimatuid kõnesid tavatelefonile.
Kuni järgmise aasta veebruari lõpuni kestva testperioodi jooksul on teenus tasuta, teatas ettevõte.
Kõnefiltri teenus võimaldab koostada ?musta nimekirja? telefoninumbritest, millelt algatatud kõned ei jõua vastuvõtjani. Teise võimalusena on võimalik määrata ?valgesse nimekirja? numbrid, millelt algatatud kõned jõuavad vastuvõtjani, teistelt numbritelt tehtud kõned aga mitte.
Elion Ettevõtted ASi kõneside teenistuse juhataja Anne Süldi sõnul on teenus mõeldud klientidele, kes ei soovi vastu võtta kõnesid enda jaoks ebasobival ajal või soovimatutelt numbritelt. ?Näiteks kui klient ei soovi, et teda puhkepäevadel tööasjus telefonitsi tülitatakse, on tal nädalavahetusteks võimalik ära keelata nii töökaaslastelt kui ka numbrinäidu keelustanud telefonidelt kõnede jõudmine tema numbrile,? selgitas Süld. ?Teenust on väga mugav juhtida ? seda saab teha kas Elioni e-teeninduse kaudu või oma telefonilt.?