Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Politseipeadirektorit Robert Antropovit karistati rahatrahviga

    Kaitsepolitsei karistas politseijuhti ja tema autojuhti politsei poolt proovisõiduks võetud maasturil vilkurite kasutamise eest väärteo korras rahatrahviga.

    Vilkuri kasutamise õiguspärasuse kontrollimiseks alustatud kriminaalasjas lõpetas uurija menetluse seoses kuriteokoosseisu puudumisega, ütles kapo komissar Henno Kuurmann.
    Uurimine tuvastas, et politseipeadirektori Robert Antropovi Saaremaale tehtud töövisiidil politseisõidukina kasutusel olnud maasturil Hummer vilkurite kasutamisega rikuti Vabariigi Valitsuse 20.02.2001 määrusega nr 69 kinnitatud 'Eritalituse sõidukite loetelu, nende tähistamise ja liiklemise korda', kuna nimetatud sõidukit polnud politseipeadirektori käskkirjaga alarmsõidukiks tunnistatud. Kuna sõidukit polnud nõuetekohaselt alarmsõidukiks tunnistatud, ei olnud sellel vilkurite kasutamine formaalselt õigustatud ning vilkurite kasutamine sellel on käsitletav liiklusnõuete rikkumisena, so väärteona Liiklusseaduse § 7435 järgi.
    Kuriteokoosseisu peadirektori Robert Antropovi ega tema autojuhi tegevuses proovisõiduks politsei kasutusse võetud maasturil vilkurite kasutamises ei tuvastatud. Kuriteona ei ole kõnealune tegu kvalifitseeritav, kuna nii politseipeadirektoril kui ka tema autojuhil on alarmsõiduki juhtimise ja erisignaalseadmete kasutamise õigus ning vilkurite kasutamine registreeriti nõuetekohaselt Keskkriminaalpolitsei juhtimiskeskuses. Samuti on proovisõiduks võetud maastur sisuliselt käsitletav politsei käsutuses oleva sõidukina ehk politseisõidukina, kuna sellega täideti kiireloomulisi ametiülesandeid. Seega ei ole vilkuri paigaldamises niisugusele sõidukile eelpoolmainitud asjaoludel kuriteokoosseisu Karistusseadustiku § 426 (alarmsõiduki tähistuse ebaseaduslik kasutamine) mõttes.
    Lisaks on politseipeadirektoril ainsana õigus kinnitada alarmsõidukiks, muuhulgas ka tsiviilvärvides politseisõidukeid.
    Lisaks tuvastati uurimisega, et Politseiameti poolt autofirmalt proovisõiduks võetud maasturil kasutati sellele sõidukile mittekuuluvaid numbrimärke. Selline tegevus on käsitletav liiklusnõuete rikkumisena, s.o väärteona Liiklusseaduse § 745 järgi. Uurimine tuvastas, et maasturile kuuluvad numbrimärgid PROOV0904 asendas numbrimärkidega 237 APR autojuhi kohuseid täitev juhtivinspektor sellest Robert Antropovit teavitamata.
    Vilkuri kasutamisega toime pandud liiklusnõuete rikkumise eest määrati politseipeadirektor Robert Antropovile väärteomenetluse käigus karistusena rahatrahv 35 trahviühiku ulatuses, s.o 2100 krooni.
    Autoroolis olnud juhtivinspektorit karistati liiklusnõuete rikkumise ja mootorsõidukile mittekuuluva riikliku registreerimismärgi kasutamise eest väärteomenetluse käigus karistusena rahatrahviga 45 trahviühiku ulatuses, so 2700 krooni.
    Vilkuri kasutamise õiguspärasuse kontrollimiseks alustatud kriminaalasjas lõpetas uurija menetluse.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.