• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Üle 80% elanikest reageerib allahindlustele

    Ka turundajate endi seas on just allahindlus kõige levinum tarbijale suunatud reklaamivõte ? 89% turundajatest kasutab tarbijate võitmiseks allahindlust.
    Tarbijaid, kes end sooduspakkumistest mõjutada ei lase, on Eestis siiski väga vähe.
    Tarbijamängudes ja loteriides osaleb kolmandik vastajatest (võrdluseks: turundajate küsitlus näitab, et neid korraldab 82 protsenti turundajatest). Lootuses mängu või loteriiga midagi võita, ei kuluta oma nappe sissetulekuid mitte tagasihoidlike vahenditega vastajad, vaid pigem üsna lahedate sissetulekutega küsitletud. Silma torkab ka see, et alaealiste lastega pered osalevad mängudes-loteriides palju rohkem kui teised ? eks lapsed mõjuta oma vanemaid.
    Kliendikaarte ja partnersoodustusi hangib pool vastajaskonnast, reklaamivõttena kasutab seda aga natuke üle poole küsitletud turundajatest (56%). Kliendikaarte ja partnersoodustusi hangivad enamjaolt need vastajad, kes teevad peamised ostud hüpermarketitest, seega kasutavad võimalust, mida need ostukohad ka pakuvad.
    Kui kauplustes on degusteerimised ja tootetutvustused, siis maitseb uusi tooteid ja kuulab tootetutvustusi 58% vastajatest. Tootetutvustusi ja degusteerimisi pakub 64% firmadest.
    Üle poolte vastajatest jälgib hinnasoodustusi ja pakkumisi infolehtedel, ka nendel infolehtedel, mida nad oma postkastist leiavad. Infolehtede hinnasoodustusi uurivad rohkem väiksemate sissetulekutega vastajad.
    Nn osturallidel, hulludel päevadel ja tühjendusmüükidel osaleb ligi veerand vastajatest (vanuses 15?29). Oma osalemist osturallidel eitab järsult (ei nõustu üldse) 44% vastajatest.
    Autor: Iivi Riivits-Arkonsuo
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Selgusid aasta investor ja aasta investeerimistegu Välja anti mitu eripreemiat
Tänasel investor Toomase konverentsil kuulutati pidulikult välja aasta investorina Kristjan Liivamägi ning aasta investeerimisteoks sai Investeerimisfestival.
Tänasel investor Toomase konverentsil kuulutati pidulikult välja aasta investorina Kristjan Liivamägi ning aasta investeerimisteoks sai Investeerimisfestival.
Kuidas Kaarel Kotkas pauguga majandusteooria põhitõe selgeks sai
Eesti eduka idufirma Veriff asutaja Kaarel Kotkas kõneles tänasel investor Toomase konverentsil, kuidas üks hiidlane Emmastest jõudis nii kaugele, et tema ettevõte tegutseb Räniorus ja teeb oma teenusega võimalikuks maailma suurimate firmade äri.
Eesti eduka idufirma Veriff asutaja Kaarel Kotkas kõneles tänasel investor Toomase konverentsil, kuidas üks hiidlane Emmastest jõudis nii kaugele, et tema ettevõte tegutseb Räniorus ja teeb oma teenusega võimalikuks maailma suurimate firmade äri.
USA süüdistab Valgevene ametnikke piraatluses seoses Ryanairi lennuki intsidendiga
USA ametivõimud on esitanud neljale Valgevene valitsusametnikule lennukipiraatluse süüdistuse, kuna nad sundisid eelmisel aastal Leetu suundunud Ryanairi lendu maanduma Minskis, et arreteerida juhtiv opositsiooniaktivist.
USA ametivõimud on esitanud neljale Valgevene valitsusametnikule lennukipiraatluse süüdistuse, kuna nad sundisid eelmisel aastal Leetu suundunud Ryanairi lendu maanduma Minskis, et arreteerida juhtiv opositsiooniaktivist.