Eesti firmad eelistavad ingliskeelseid kaubamärke

Mart-Enn Koppel 20. jaanuar 2004, 00:00

Üha raskem on Eesti ettevõtete kaubamärke välismaistest taotlustest eristada.

Taotlused kaubamärkide CyclePlan, Nordnet, Nordland, Depeche Mode Party, IndustReal Estate, AlienClub jne registreerimiseks on kõik esitanud Eesti ettevõtjad.

Hoopis vastupidine tendents toimub aga välisfirmadega, kes tõlgivad oma kaubamärgid eesti keelde. Nii on näiteks kaubamärkide Rohelised Hetked, Kuldne Börs ning Valvur taotlejateks vastavalt Leedu, Soome ja Vene firma.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 14:07
    Otsi:

    Ava täpsem otsing