• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 02.02.04, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksuinfotelefon 1811 töötab 14 tundi ööpäevas

Möödunud aasta tulusid deklareerivaid füüsilisest isikust maksumaksjaid teenindab tänasest taas infotelefon 1811, mis töötab tööpäevadel kella 7.00 kuni 21.00.
Infotelefon on eelkõige mõeldud füüsilistele isikutele, kes soovivad abi või
ja nõu tulude deklareerimisel oma tuludeklaratsiooni täitmisel jaesitamisel. Klienditeenindajad annavad telefoni teel vastuseid kõigiletuludeklaratsiooni täitmist ja esitamist puudutavatele küsimustele - alatesesitamise tähtaegadest ja lõpetades välismaalt saadud tulude deklareerimisevõi koolituskulude mahaarvamisega.
Lahenduse saavad ka keerulisemad küsimused, mida kohe lahendada ei ole

Artikkel jätkub pärast reklaami

võimalik. Sellistel juhtudel suunatakse kõne maksuspetsialistile võihelistatakse maksumaksjale tagasi hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Kõnedele vastatakse eesti, vene ning vajadusel ka inglise keeles. Kõne
keskmine ooteaeg ei ületa 25 sekundit. Siiski võivad kõnejärjekorraddeklaratsioonide esitamise tippajal, märtsikuu viimastel päevadel, pikeneda.Seetõttu palume maksumaksjatelt mõistmist või soovitame mitte jättadeklaratsiooni esitamist märtsi lõpupäevadele.
Teenus on ilma eritariifita ja maksta tuleb ainult tavalise kõne hinda.
Helistada saab nii tava- kui mobiiltelefonilt.
Möödunud aasta jooksul oli maksuhalduril infotelefoni 1811 vahendusel 47300
kliendikontakti. Vastati 37200 kõnele. Peamiseks helistamise põhjuseks olidküsimused seoses e-Maksuametiga, deklaratsioonide täitmisega.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele