Rahvusvaheline hotelligigant Hilton sulgeb Stockholmi kõnekeskuse ning laiendab Tallinna kõnekeskust.
Praegu töötab Tallinnas ligi 130 inimest, plaanis on võtta tööle veel kuni 70 inimest, kel suus vähemalt kaks võõrkeelt, kirjutas Eesti Päevaleht.
Hiltoni kõnekeskus loodi Tallinna Peterburi teele 2001. aastal. Suve tipphooajaks plaanib firma vähemalt paarkümmend inimest juurde võtta, veidi kaugem eesmärk on 200 töötajaga opereerimine.
Keskuse operatsioonijuhi Jorma Laiapea sõnul mõjutasid viimastel aastatel maailmas toimunud sündmused teiste valdkondade hulgas ka hotellindust, kuid nüüdseks on turud taas tõusmas. Hiltonil on Suurbritannias kaks kõnekeskust, mis koos Tallinna omaga moodustavad ühtse võrgustiku. Klient suunatakse sellesse keskusse, kus teda kõige kiiremini teenindada saab. Möödunud aastal vastati Tallinnas 850 000 kõnele ja broneeriti üle 500 000 hotellikoha kogu maailmas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hilton laiendab just Tallinna kõnekeskust, sest siin on firma hinnangul kergem leida inimesi, kes oskavad peale inglise keele veel üht Euroopas räägitavat keelt. Ka on siin soodsamad telekomiteenuste hinnad kui näiteks Suurbritannias. Teenused on paindlikumad võtmaks vastu kõnesid mitmest riigist. Skandinaavia keeli ja saksa keelt räägivadki Tallinna kõnekeskuse töötajad inglise keele kõrval. Türgi, heebrea ja kreeka keeles broneeritakse hotellitube aga ainult Suurbritannias.
Hiltonil on Eestis 4 Scandicu brändi hotelli, kuid Hiltoni brändi hotelli Baltikumist ei leia. Firma meediakoordinaatori Martina Friski sõnul ei ole praegu kindlaid Baltimaadesse laienemise projekte, kuid turul hoitakse silma peal ning kui Hiltoni hotelli loomiseks leitakse hea võimalus, siis seda ka tehakse.