Töötajate koolitamiseks, klienditeeninduse parandamiseks ja poodide uuendamiseks kulunud miljardid aitasid Home Depot`il näidata IV kvartalis 39% kasumikasvu.
Majapidamiste jaoks parandamise, korrastamise ja ehtituse vahendeid tootva jaemüügigigandi 1. veebruaril lõppenud kvartali kasum ulatus 951 mln dollarini ehk 0,42 dollarini aktsia kohta, kirjutab uudisteagentuur AP. Analüüsikeskuse Thomson First Call andmeil oodati keskmiselt 0,39 dollarist aktsiakasumit.
Kvartali käive tõusis möödunud aasta 13,21 mld dollarilt 15,13 mld dollarini. Vähemalt aasta aega tegutsenud poodides kasvas käive 7,6%.
Kompanii tegevjuht Bob Nardelli usub, et 1707 poeni küündiv jaekaubanduskett suudab edasi areneda kiire tempoga ja avada sel aastal 175 uut poodi.
Nardelli mainis investoritega kohtudes, et kompanii on teinud mitmel oma peamisel turul tugevaid tõuse, kuid samas polnud tegevjuht veel rahul keskmise ostu suurusega.
Möödunud kuul peibutas Home Depot sellega, et lubas klientidele puhtamaid poode, kergemat ostmisprotsessi ja uusi tooteid. 300 000 töötajaga Home Depot püüab samuti kasvatada oma töötajaskonda, et rohkemates klientides enda vastu huvi äratada.
Seotud lood
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.