Rohkem kui 15-aastase vaheaja järel taas kasutusele võetud kolmnurksed pakendid suurendasid Tallinna Piimatööstuse (TPT) toodangu müüki.
Esimese kuuga müüdi kokku ligi 60 tonni piimatooteid, millest suurema osa moodustasid Turbo Lehma joogijogurtid, teatas ettevõte.
Tallinna Piimatööstuse turundusjuhi Anne Tääkre sõnul ei ole kolmnurksete pakkide müügiedu vähendanud ettevõtte teiste piimatoodete müüki. ?See on ikkagi lisamüük,' kinnitas ta.
Samas tunnistas Tääkre, et ei osatud arvestada nii suure huviga, seetõttu oli ja on hetki, mil poeletid kolmnurksetest pakkidest tühjad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tääkre sõnul jõudsid alates eelmisest nädalast poelettidele kolmnurksetes pakendites piim, keefir ja pett, nüüd peaks saama mahtudest täieliku ülevaate ja toota nõudlust arvestades.
TPT soovib kolmnurksete pakenditega haarata aastaga 15?20 protsenti joogijogurtite turust. 'Selle kasuks räägib pakendi nostalgilisus, sest rohkem kui 15 aastat ei ole piimatooteid niisugustes pakkides müüdud, lisaks see, et pooleliitrine pakend peaks arvestama senisest enam inimeste tarbimisharjumusi,? rääkis Tääkre.
Turundusjuhi sõnul investeeris ettevõte kolmnurksete piimapakkide turuletoomise kokku 3?4 miljonit krooni, tegemist on pikaajalise investeeringuga.