Clear Channel nõuab Kristiine linnaosas uue konkursi korraldamist linnaosa territooriumile reklaamikandjate paigaldamiseks.
Tallinna Halduskohus tuvastas 9. märtsil Unicom Eesti OÜ ja Tallinna Kristiine Linnaosa Valitsuse vahel 12. juulil 2002 sõlmitud reklaamkandjate paigaldamise lepingu ja samal kuupäeval sõlmitud ootepaviljonide ja linnateabe rajatiste paigaldamise, hoolduse ja kasutamise lepingu tühisuse. Samuti mõisteti kohtuotsusega välja kohtukulud avaldaja Clear Channel Estonia OÜ kasuks. Otsuse peale võib 30 päeva jooksul esitada Tallinna Ringkonnakohtule apellatsioonikaebuse.
Clear Channel Estonia tegevdirektor Indrek Tappo ütles, et kohtuotsuse jõustudes peab Kristiine Linnaosa Valitsus asuma korraldama konkurssi lepingute objektiks olnud reklaamikandjate paigaldamiseks linnaosa territooriumile ja uue konkursi alusel sõlmitavates lepingutes ei tohiks olla kitsendavaid tingimusi teiste välimeediaettevõtete suhtes.
Clear Channel Worldwide on rahvusvaheline meediakontsern, mis tegutseb viiel kontinendil enam kui 50 riigis. Clear Channelile kuulub üle 1200 raadio- ja 37 telejaama USAs ja üle 200 raadiojaama mujal maailmas. Lisaks on Clear Channel juhtiv meelelahutusürituste korraldaja enam kui 130 eri paigas maailmas, pakkudes iga-aastaselt meelelahutust enam kui 60 miljonile inimesele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Välimeediafirma Clear Channel Outdoor tegutseb maailmas enam kui 800 000 tänava- ja transpordireklaampinnal, samuti müügikohtade reklaampindadel. Clear Channeli reklaampindadel edastatav sõnum jõuab iganädalaselt 500 miljoni inimeseni. Maailma suurima välimeediaettevõtte 2003. aasta müügikäive oli 2,1 miljardit dollarit.