Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nissan X-Trail parema varustuse ja võimsama mootoriga

    Ühest küljest on see seotud sellega, et peatselt jõuab Nissanil X-Traili kõrvale märksa muljetavaldavama välimusega linnamaastur Murano, mida sel nädalal Genfis Euroopa rahvale esmakordselt näidati, aga teisalt sellist töölooma nagu X-Trail temast nii ehk naa ei saa. Vaevalt hindki samasse klassi kukub.
    X-Trail on tõsine tööloom, võta või jäta. Paksus sulalumes sumpab proovisõidul ta ka siis ilma vähimagi vaevata, kui järel ligi paar tonni kaaluv järelhaagis, mille rattad teps mitte auto jälgedes ei jookse. Lülitad aga sisse pideva nelikveo, mille nupp on nüüdsest keeratav, ning auto viib su kohale, ehkki ise seda enne kuidagi uskunud ei oleks. Puudu on veel vaid aeglusti ja diferentsiaali lukusti, aga sellisele autole ei olegi see vajalik.
    On ju X-Trail rohkem maanteesõiduk ja sinnagi sobib ta nagu rusikas silmaauku: kiirendus on parem kui mõnel sõiduautol ja teda saab maanteesõidul lülitada vaid esiveoliseks, mis kütuse kokkuhoiu mõttes on igati asjalik lahendus.
    Ehk vaid müratase võiks olla pisut madalam, nagu ka kõrgus, mis maanteesõidukil võiks sootuks madalam olla. Kuid keegi seal püsti ju niikuinii ei sõida, nii et see on rohkem maitseküsimus.
    Igatahes loodavad Nissani müüjad näpsata uuenenud X-Trailiga osa turust, mille on endale haaranud Honda CR-V.
    Linnamaasturi ostja jaoks on sageli määravaks, kas autol on diiselmootor või ei ole, milline on tema baasvarustus ja kui palju ta maksab.
    Sestap on X-Trailil selge eelis nende linnamaasturite ees, millel oma diiselversioon puudub. Nagu näiteks Eesti populaarseim Honda CR-V, mis saab esimese Hondana endale diiseljõuallika alles järgmise aasta alguses. Samuti Mitsubishi Outlander, mille mootorivalik piirdub esialgu vaid 2-liitrise ja 2,4-liitrise bensiinimootoriga.
    Mitsubishi ja Honda ongi ainsad, kes ei ole veel jõudnud oma diiselautot turule tuua. Mitsubishi teeb sellealast koostööd Mercedesega, Honda esitles diiselmootoriga Accordi mullu Frankfurdis. Kuna aga nõudlus diiselmootorite järele on Lääne-Euroopas väga suur, võtab ka diisel-CR-V Eestisse jõudmine veel aega.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.