Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mis mõjutas Teie ostsust osaleda Motorexil või mitte?

    Oleme olnud igal varasemal aastal Motorexil väljas suurima pinnaga kogu näitusel, kuid tänavu leidsime, et me ei osale. Eesti Näituste selleaastase hinnapoliitika jäikuse tõttu nõuaks Motorexil osalemine ebaproportsionaalselt suurt osa kogu ettevõtte turunduseelarvest. Väga raske on meil leida vettpidavat põhjendust paarimiljonilise suurusjärguga kulutuste tegemist kuuepäevaseks näituseks.
    Eesti autoturg on paraku suhteliselt piiratud, samas on näitusel osalemise kulud suures plaanis samad ja osaliselt ? näiteks näitusepinna rent ? isegi kõrgemal tasemel kui riikides, mille autoturu maht on kümneid kordi suurem.
    Sellest lähtuvalt otsustasime 2004. aasta alguses, et jääme Motorexist kõrvale ning suuname selle osa oma turunduseelarvest, mis näitusel osalemisele oleks kulunud, autoostjate rõõmuks pigem soodsamate hindadega sõidukite pakkumisse. Alternatiivset üritust me otseselt ei kavanda, küll aga esitlesime möödunud nädala lõpus lauluväljaku ruumes uut Volvo S40.
    Meie seisukoht on osaleda paarisaastal, kui näitus kuulub OICA kalendrisse, ja paaritud vahele jätta, mistõttu otsustasime tänavu osaleda, ehkki suhteliselt väikselt pinnal, näitusekeskuse C-hallis.
    Motorexi kasuks räägib tuntud kaubamärk, miinus aga arengu pidurdumine ? osa meie kliente ütleb, et nad ei tule, sest parkimisruumi on sealkandis veel vähem kui eelmise Motorexi ajal jne.
    Ja muidugi hind, mis on ikka kõrge küll, ja arvan endiselt, et ruutmeeter ei tohiks olla kallim kui Helsingi Motor Show?l. Kuid paraku on see nii. Seetõttu on meil seekord lihtsalt väga väike (kahele margile vaid 240 ruutmeetrit) stend, ehk pinnarent sööb selle raha ära, mille muidu investeeriks stendi.
    Motorex on olnud küll läbi aegade üheks olulisemaks sündmuseks meie autoturu arengus ja kindlasti peab olema Eestis koht, kus saab autosid laiemale rahvahulgale näidata, kuid täna leiame, et Motorexi kõrge ja jäik hinnapoliitika, arvestades Eesti autoturu suurust, ei võimalda meil teha sellist investeeringut ning ei oleks meie potentsiaalsetele klientidele see, mida oodatakse ühelt autosuurürituselt.
    Sestap oleme valinud alternatiiviks endale partnerid ning pakume koos Veho Eestiga sel aastal rahvale ning oma klientidele pisut teistlaadse ürituse, kus on väljas ka meie uued autod. Ürituse peamine eesmärk on aga pakkuda Eesti inimesele lahedat ja mõnusat ajaveetmist koos meiega.
    Sellest ka ürituse nimi ? AutoPidu 2004. Üritus toimub 25. märtsil Saku Suurhallis.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Euribori kasv vähendas EfTENi kasumit
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.