Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kalleim auhinnaloos tõstis Kraft Foodsi müüki 40%

    Enne kampaaniat oli Kraft Foods Eesti OÜ kuu käive 10,7 mln krooni ja peale kampaaniat oli ettevõte kuukäive 15 mln krooni.
    Kraft Foodsi tootekampaania käigus, milles osales üle 6500 inimese, leidis omaniku ligi pool miljonit krooni maksev Chrysler Voyager mahtuniversaal.
    Lisaks peaauhinnale oli võimalus võita 304 väiksemat auhinda. Seega iga 21 kampaanias osalenu võitis auhinna. Kampaania on oluliselt osalejasõbralikum kui näiteks massilise osalemisega korgikampaaniad või muud sarnased lahendused.
    Kampaania käigus oli tarbijate ülesanne osta kampaaniatooteid viiest erinevast Kraft Foodsi kaubakategooriast (Karat kohvid, Gevalia, Jacobs, O?boy kakao, Estrella krõpsud, Miracoli makaronitooted ja Philadelphia toorjuustud, Marabou, Daim, Karuna ja Toblerone maiustused) ning edastada pakendite ribakoodid postiga spetsiaalse makstud vastus tüüpi kupong-ümbrikuga.
    Kampaania tulemusi kokku võttes selgus, et müük kasvas keskmiselt 40%.
    Kraft Foods Eesti OÜ turundusjuhi Martin Mällo sõnul kiitsid kampaania lahendust ka Kraft Foods tooteid müüvad kaupmehed, kes said oma käsutusse tugevad müügiargumendid lisamüügi tekkimiseks ning head ja pikema aja jooksul toimivad müügikohamaterjalid.
    Mällo sõnul oli keerulisema kampaanialahenduse valimise peamiseks eesmärgiks suurendada bränditeadlikkust ehk teisisõnu tulla välja oma tuntud tootekaubamärkide tagant. ?Olime nähtavad korraga kõigi meie peamiste brändide toodetega ning lisaks ka ettevõtte kaubamärgiga ? see kindlasti soodustab nii juba olemasoleva lojaalsuse võimendumist kui ka uue teket,? selgitas Mällo.
    Kampaaniat korraldanud Royal Service OÜ arendusjuht Aivar Laan toob põhiliste edu faktoritena esile lihtsa sõnumi, kampaania taustidee, mehaanika ning koostööpartnerite ja tellija professionaalsuse eesmärkide sõnastamisel.
    ?Kokkuvõttes kampaania töötas, sest tarbijad nägid uut võimalust tarbida neile juba tuttavaid tugevaid brände nagu Gevalia, Estrella, Daim ja teisi kaubamärke korraga Kraft Foods kaubamärgi katuskampaanias ning meie omalt poolt võimendasime kasutegurit, tagades selged ja tugevad motivaatorid,? ütles Laan.
    ?Tarbijad mõistsid, et neile on kasulik erinevates tootekategooriates tarbida just neid brände, sest foonil on võimendamas kasu Kraft Foodsi kampaania ja pakutavad võidud.?
    Kraft Foodsi kampaania on värskeim näide edukast kategooriatevahelisest kampaaniast, mis on Eestis suhteliselt uus nähtus. Lihtsalt öeldes hõlmab selline kampaania korraga mitut brändi, tõstes nii nende kui ka näiteks neid koondava katusbrändi teadlikkust tarbijate seas.
    Toimiva kategooriatevahelise kampaania võti on hea idee, mis muuhulgas sisaldab ka piisavat motivaatorit tarbijale, ning üksikasjadeni läbimõeldud ja kvaliteetne teostus. Heade auhindade rohkus ja väärtus on üks hea võimalus, motiveerimaks tavatarbijat osalema ka keerulisemates, mitut toodet hõlmavates kampaaniates.
    Autor: Tiina Kass
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taristufirma müüs osa ärist soomlastele
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.
Taristuettevõte KMG OÜ müüs osa oma markeeringuüksuse Soome Hot Mix Group Oy-le kuuluvale Hot Est OÜ-le.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.