Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Raudteeameti peadirektor Oleg Epner jääb koondamise tõttu kohast ilma
?Oleg Epner töötas raudteeameti peadirektorina alates 4. detsembrist 2000. Seoses asutuse funktsioonide muutumisega koondatakse ka raudteeameti peadirektori ametikoht,? teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
?Jah. Olen avatud pakkumistele alates 31. märtsist," vastas Epner küsimusele, kas raudteeameti reorganiseerimine tähendab tema ameti mahapanekut. Rohkem ta kommenteerida ei soovinud.
Epneri viimane vägitükk oli Paldiski-liinil Ameerika vedurite kasutamise keelustamine. Raudteeamet tegi 8. märtsil Eesti Raudteele ettekirjutuse, millega sisuliselt lõpetas raudteeliikluse R43-tüüpi rööbastel.
?Tegemist on selgelt liiklusohutusalase ettekirjutusega, mis baseerub nii Tallinna Tehnikaülikoolis, Moskvas kui ka Ameerikas tehtud raudteerööpmete vastupidavusuuringutel,? selgitas Oleg Epner.
Eesti Raudtee teatas aga, et vaidlustavad ettekirjutuse kohtus. ?Katsetused on näidanud, et vedurite kiiruse muutmine ei saa parandada infrastruktuuri defekte,? ütles Eesti Raudtee tegevdirektori asetäitja Riivo Sinijärv. ?Oleg Epneri ettekirjutuse kohene täitmine halvaks täielikult rongiliikluse nimetatud suundadel, tekitades tõsist kahju kogu piirkonnas tegutsevatele ettevõtetele.?
Epner kinnitas toona Eesti Päevalehele, et hoolimata ettekirjutise vaidlustamisest kohtus peab Eesti Raudtee seda kohtuvaidluse lõpuni täitma.
Loodava raudteeinspektsiooni peadirektoriks valiti konkursi teel Jüri-Karl Seim. Eelnevalt töötas 52aastane Jüri-Karl Seim raudtee signalisatsiooni süsteemidega tegelevas konsultatsioonifirmas
J-K Seim AB. Ametisse asub ta 5. aprillil.