Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Motorexil saab d?iibiga rallida
Autode katsetamiseks on näituse korraldajad messihalli taha ehitanud spetsiaalse, üle poole miljoni krooni maksma läinud raja. Rajal läbivad d?iibid 45kraadist külgkallet võimaldavaid viraa?e, ronivad kivikülvil, läbivad muda- ja liivatakistusi ning ületavad 30kraadise tõusunurgaga estakaadi.
Maastikurajal turnimas näeb kokku 12 d?iipi. Iga auto peab tunnis raja vähemalt kaks korda läbi sõitma. Raja läbimiseks kulub keskmiselt 4 minutit.
Motorexi katuse all oleval pinnal Korea Auto ekspositsioonis näeb näituse 13 aasta pikkuse ajaloo vältel esmakordselt ideeautot. Tulevikumudel Hyundai OLV (Outdoor Lifestyle Vehicle) tahab lõhkuda linnamaasturite välja kujunenud karpjat disaini. Auto hoogne kuju on loodud disainibüroos Los Angeleses.
Ülejäänud 20 esmaesitlusest on tähelepanuväärsemad Peugeot 407 ja tehniliselt huvitava, hübriidmootoriga Toyota Priuse esitlus. Maismaasõidukite ning kaatrite ja paatide kõrval on Motorexi ekspositsioonis ka kerglennuk.
Kokku osaleb Motorexil 93 firmat Eestist, Hollandist, Lätist, Poolast, Soomest ja Venemaalt. Näituse väljapanekute pind ulatub 15 000 ruutmeetrini.
Külastajate mugavust silmas pidades on Eestis näituse kestust esmakordselt pikendatud kuuele päevale ning perega külastajate jaoks on loodud soodne perepilet.