Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kõik mehed on sead
Viimaste nädalate reklaamidest trükimeedias on kõige rohkem silma hakanud TNT loosimiskampaania reklaam, mis lausa hüppab silma oma lihtsa, teistest selgelt eristuva kujunduse ja sõnumi poolest.
On võimatu mööda vaadata suurt pinda hõlmavast reklaamist, milles on kasutatud ainult üht värvi ? mittetraditsioonilst oran?i, vastandina tavalistele puna-kolla-sinisekirjudele reklaamidele.
Tekst on löövalt lakooniline ja heas tasakaalus selge kujundiga ? kolm eri rahvusest meesterahvast-siga.
Olen alati kadestanud tegijaid, kes suudavad end nii selgelt ja elegantselt ühe lausega väljendada, käesoleval juhul siis toodet tarbijale tutvustada.
Sihtgrupi suunas on välja lastud kerge pilkenool, kuid tehtud on seda niivõrd mõnusalt ja heatahtliku huumoriga, et ta selle üle ei vihasta, vaid naerab kindlasti kaasa. Elevust tekitab see aga tarbijas tema jaoks olulise teema tõttu kindlasti, ja mitte ainult elevust ? reklaam kutsub naisi tegutsema.
Naised, ärge kuulake, mida Tuuli Roosma saates räägitakse! Oma silm on kuningas! Minge ja veenduge ise!
Autor: Lauri Lepp