Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Elektroonilise pileti saab välja trükkida

    Pärast pileti eest internetipangas tasumist saab ostetud pileti kohe ka välja trükkida, kasutades selleks kõige tavalisemat printerit.
    ?Ürituse korraldajale annab uue süsteemi kasutamine eeliseid tavalahenduste ees,? ütles süsteemi käivitamisega seotud Meelelahutus.ee juhatuse liige Tanel Talve. ?Kokkuhoid on näiteks tavalise pileti trükipõhjade pealt märkimisväärne, samuti on kogu statistika nii eelmüügi kui ka kokkuvõtte tegemiseks juba elektrooniliselt olemas, pole aega- ja rahanõudvat piletikontsude ülelugemist.?
    Ürituse toimumise hetkel on Talve sõnul korraldajail täielik ülevaade sellest, kui palju inimesi on juba sisenenud, millistel kohtadel hetkel kohalviibivad istuvad jne, sest piletite lugemine toimub elektrooniliselt.
    Tekib mõistagi küsimus piletite võltsimise kohta ? igaüks võib ju endale pileti paljundada või printida ilma maksmata. Kui tavapileteid on läbi aegade üsna osavalt võltsida püütud, siis antud juhul pole see võimalik, sest ainus turvaelement piletil on unikaalne triipkood, millega pääseb üritusele ainult üks kord, võimalikud koopiad läbi ei saa. Väljaprinditava pileti kujundus annab korraldajale ka võimaluse reklaamida seal oma järgmisi ettevõtmisi, paigaldada skeeme, et inimesel oleks lihtsam oma koht üles leida, või edastada muud vajalikku ja kasulikku informatsiooni. Kuna tegemist on elektroonilise piletiga, siis saab selle pileti põhja vajadusel operatiivselt ilma lisakuludeta vahetada või muuta. Piletikontrolliks on vaja internetti ühendatud arvutit ja skannerit, mis pileteid sisse loeks. Tegemist on n-ö mobiilse kontrollpunktiga, sülearvutiga ühendatud skanneriga saab pileteid kontrollida kas või metsas toimuvatel vabaõhuetendustel GPRSi kaudu. Oluline on, et sideühendus oleks kindel ja süsteem üles ei ütleks.
    Esimene trükitud elektrooniliste piletitega suurüritus oli eelmise aasta Õllesummer. Tegemist pole siiski leiutisega, sarnane süsteem toimib mitmel pool maailmas juba aastaid.
    Kuldar Kullasepp, Stereo88.com?i toimetaja:
    Internet on saanud ürituste turundamisel üheks oluliseks kanaliks ning seega on vaid aja küsimus, mil lisaks info ammutamisele saaks internetist ka ürituse pileteid osta. Seni on internetis pileti müümine olnud vägagi kilplaslikult lahendud ? sama pilet, mida müüakse kaubanduskeskuses või spetsiaalses müügipunktis, tuuakse sulle kulleriga tööle või koju. Seejuures peab veel lisatasu maksma, mis pileti hinda arvestades tähendab umbes paarikümneprotsendist hinnalisa. Tarbija seisukohalt on see luksus, mille eest ei ole otstarbekas maksta. Lahendus, kus klient saab oma tavalise printeriga pileti iga hetk välja trükkida, on üliloogiline.
    Tekib vaid küsimus, miks seda pole varem tehtud. Triipkoodi on alati võimalik printida tavalisele paberile, skannerid selle lugemiseks on kasutuses kõikjal.
    Kuna Meelelahutus.ee teenus pakub n-ö mobiilset piletikontrollipunkti, siis võib küsimus tekkida vaid tehnilises lahenduses. Kui populaarsele üritusele tuleb kohale tuhandeid inimesi, kes kõik soovivad kiiresti väravast sisse pääseda, siis peab piletikontrollisüsteem töötama perfektselt. Andmeside peab olema kiire ning töötama tõrgeteta, teenusepakkuja süsteem peab väga kiirelt identifitseerima kõik triipkoodid ning korduva koodi puhul välistama sissepääsu.
    Kui need probleemid on lahendatud, siis ei jää muud üle kui loota, et ürituste korraldajad uue teenuse vastu võtavad.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.