Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Esimene kvartal oli tarbeautode turul edukas
Ühtekokku on selle aasta esimese kolme kuuga müüdud 783 uut tarbesõidukit.
Eelmise aasta esimese kvartali tulemust edestab tänavune tulemus 102 uue tarbeauto võrra.
Sarnaselt veebruari tulemusele müüdi ka märtsis enim väikese kaubaruumiga kaubikuid, kokku 111 tükki ehk 35 protsenti turu mahust. Teisel kohal olid suure ehk üle 4 m³ kaubaruumiga bussid, neid müüdi 102, mis teeb turuosaks 32,5%. Kolmandaks jäid müügiarvult raskeveokid, mida müüdi 52. Turgu said nad sellega peaaegu 17%.
Märtsis meeldisid tarbeautode ostjaile enim sõsarkaubikud Peugeot Partner ja Citroen Berlingo. Esimest müüdi 53, teist 32 tükki. Populaarsuselt kolmandaks olid Mercedes-Benzi suure kaubaruumiga kaubabussid.
Aasta tagasi olid märtsis enimostetud Mercedes-Benzi väikesed veoautod ja Peugeot? väikese kaubaruumiga bussid. Kolmandal kohal seisid siis Peugeot? sõsarkaubik Citroen Berlingo.