Ettevõtte teatel moodustas selle aasta kolme kuu kogumüük 1 825 464 liitrit, mida on üle 8 protsendi enam ning 155 744 liitri võrra rohkem kui 2003. aasta esimese kolme kuuga.
Liviko turundusdirektori Janek Kalvi sõnul on Liviko kavades esikohal oma toodangu müük välisturgudele. Märtsis moodustas eksport ligi 22 protsenti Liviko kogumüügist ja kasvas veebruariga võrreldes peaaegu kaks korda. Aastataguse ajaga võrreldes kasvas nii viina kui ka muu kange alkoholi eksport.
Eesti turul on positsiooni hoidmine ja turuosa kasvatamine raske, tunnistas Kalvi. ?Kasv ei saa tulla uute tarbijate, vaid salaviina vähenemise ning konkurentide arvel,? lausus ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viina Liidu andmetel vähenes selle aasta kahe kuuga kodumaise kange alkoholi tootmine umbes 6 protsenti.
Liviko müüs märtsis Eesti turule kokku üle 562 000 liitri, mis moodustab kogumüügist umbes 78 protsenti. Kogumüük oli märtsis 719 371 liitrit, eelmise aasta märtsiga võrreldes kasvas müük 129 243 liitri ehk 18% võrra.
Liviko on vanim alkohoolsete jookide tootja Eestis ja turuliider, ettevõte kuulub valdusfirmale NG Investeeringud.
Autor: ÄP