Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansapank ootab Jakobsone ja Koidulaid
Armas on näha, et Eesti reklaamiinimesed, kes aastaid seitsme maa ja mere taguseid kuulsaid gurusid ja turundusimesid on imetlenud, hakkavad koju tagasi jõudma.
Nagu ikka pärast pikka reisi, õpid koduseid asju uue pilguga vaatama. Nt märkad, et pankades käivad ja töötavad needsamad kilplased, koidulaulikud ja valgustajad, kes muidu rahvussümboliks tembeldatuna teenimatult ülemisel riiulil tolmu koguvad. Miks mitte neid reklaami abil inimeste argipäeva tuua ning lähedaseks muuta, kui see ka tootele kasuks tuleb. Üks tänapäevane sensuaalne Lydia Koidula oma välja valitud aiaäärse tänava maja korrastamiseks kodulaenu taotlemas ning Jakobsoni järeltulijast laenuhalduriga plaani pidamas mõjub väga positiivselt. Tore, et Hansapank propageerib vanade majade renoveerimist ja seeläbi rahvuskultuuri säilimist. Kindlasti tekitab see paljudes tunde, et nende ?koidulad? ning ?jakobsonid? on õiges kohas. Kiitus reklaamitegijatele. Klipp ei sunni oma ettearvatuses kööki võileiva järele, vaid pakub ka pärast mitmekordset vaatamist uusi äratundmisrõõme ning paneb hoopis raamaturiiuli poole küünitama ja mälupiltidele kinnitust otsima.
Autor: Made Rässa