• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,32%38 860,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,05
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,32%38 860,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,05
  • 05.05.04, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põltsamaa Felix plaanib haarata viiendiku Soome majoneesiturust

Põltsamaa Felix alustab sel nädalal majoneesi eksporti Soome, sihiks on aasta lõpuks kätte saada 20% turuosa Soomes, teatas ettevõte.
Selle tarbeks uuendas firma kogu majoneesi tootmise ning arendas välja viis uut toodet, investeeringu kogumaht ulatub 11 miljoni kroonini.
AS Põltsamaa Felix tegevdirektor Andres Koern ütles, et turu avanemisega Soome lõpeb ettevõttes kolmas etapp majoneesi tootmise uuendamiseks. ?Viimaste aastatega tehtud koguinvesteering majoneesitootmise uuendamiseks ulatub 11 miljoni kroonini. Selle tulemusena on meie majoneesitootmine viidud vastavusse Euroopa Liidu keskkonna- ja tooteturvalisuse nõuetega ning loodud konkurentsivõimeline tootmisplatvorm,? lausus Koern. Majoneesi hakatakse Soomes turustama Felixi kaubamärgi all.
Põltsamaa Felix alustas investeeringuid majoneesitootmise kaasjastamiseks 2001. aasta septembris, käivitades uue pudelikorkimisseadme. Esimeses etapis keskendus ettevõte tooteturvalisuse tagamisele, mis on olnud ettevõtte prioriteet selle loomisest peale 1993. aastal. Ettevõte on juurutanud Euroopas aksepteeeritud kvaliteedi juhtimise süsteemi HACCAP.

Artikkel jätkub pärast reklaami

AS Põltsamaa Felix ostis majoneesi kaubamärgi Formeer 2000. aasta veebruaris, misjärel viidi Eesti tuntuima kaubamärgiga majoneesi tootmine üle Tallinnast Põltsamaale. Felixi majonees on Eestis enimmüüdud, selle turuosa ulatub hetkel 25 protsendini. Põltsamaa Felix plaanib tänu tehtud investeeringutele ja tooteturvalisuse tõstmisele suurendada oma turuosa järgmisel aastal Eestis kuni 30 protsendini. Soomes on sihiks 20%-lise turuosa saavutamine 2004. aasta lõpuks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele