Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Virtuaalmessilt saab tööd ja töötajai
Spetsiaalses messikeskkonnas on igal firmal ja tööotsijal oma foorumilaadne töötuba, kus ennast etteantud küsimuste kaudu tutvustada ja siis huviliste küsimustele vastata, ütles CV Online?i turundusjuht Tiina Saar.
Kõige esimesel aastal oli väljas küll ligi 200 firmat, kuid liikumine messil oli hõre. Aastatega on Saare sõnul messiboksides läinud käima reaalne töö, kuigi osalejaid firmasid on olnud pisut vähem.
?Firmad väärtustavad seda, et saavad end parimate tööandjatena reklaamida ja nii parimaid spetsialiste enda vastu huvi panna tundma,? selgitas Saar.
Tänavuste osalejate enamikul on pakkuda tööd, nad on väljas oma ettevõttepõhise kavala küsimusega, jagavad auhindu parimatele vastajatele, annavad nõu värbamisteemalistes küsimustes, tutvustavad firma kultuuri.
Töösoovijate osas on 700 inimest teatanud osalemissoovist, et ennast pildis, jutus ja CVga tutvustada. Esindatud on paljude valdkondade inimesed vanuses 18?60 aastat.
?Tööotsimine pole sugugi enam häbiasi, vaid aktiivselt ennast tööturul müüa on trendikaks saamas,? ütles Saar. ?Eriti märkimisväärne on see, et messil pole sugugi ainult tudengid, kes esimest töökohta alles otsivad, vaid ka inimesi, kes täna tuntud firmades väga olulistel positsioonidel töötavad, eesmärgiks testida oma konkurentsivõimet ja väärtust tööturul.?
Kuna paljud firmad teavad ette, et mess tulemas, siis panevad nad just sel ajal pakkumisi hulganisti välja. Iga firma messiboksis on kirjas nende värbamisvajadus ja see, mis valdkonna inimesi nad ootavad ja otsivad. Paljud neist on võtnud ka piiramatu hulgaga töökuulutuste kasutuspaketi, mis tähendab, et messiperioodil võib tööpakkumiste arv kolme-, kui mitte neljakordistuda.