Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Seletav sõnaraamat turundajale
Turunduse väljavaadete pealkiri viitab tähestikulisele, A-st Z-ni ülesehitusele, kus on 80 turundusmõistet mõnusalt lahti kirjutatud, tekst pikitud tuntud ärijuhtide, ettevõtjate, teoreetikute ja kirjanike tsitaatidega.
?A-st Z-ni? algab reklaamiga (advertising) ja lõpeb särtsakusega (zest). Ehkki viimane ei ole otseselt turundussõna, on sellega ikkagi ilus ja vaimukas lõpetada. Särtsuta jääb elu halliks ega sünni ka õigeid turundustegusid.
Raamat püüab põgusalt paljut haarata, kuid kõige sügavamaid teadmisi ei anna. Näiteks hinna kohalt raamatut lahti lüües leiame natuke üle leheküljelisest tekstist Oscar Wilde?i tabava ütlemise: ?Küünik on see, kes teab küll kõigi asjade hinda, aga mitte millegi väärtust? ja vene vanasõna: ?Igal turul on kaks lolli ? üks küsib liiga vähe, teine liiga palju.?
Kuid kuidas hinda kujundada, missuguseid hinnameetodeid ja strateegiaid rakendada? Selleks tuleb kätte võtta tesied turundusõpikud, mille tõsiseks läbitöötamiseks võib kuluda kuid, seevastu ?A-st Z-ni? on loetav päeva-kahega.