Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Esimesena näitas end Honda Insight
Lisaks väikesele võimsusele puudus sel autol aga igasugule praktiline väärtus: oma üsna suurte akude tõttu oli ta vaid kahekohaline ning ka pagasile jäi ruumi napilt 43 liitri jagu. Tagarataste rööbe oli tervelt 11 cm väiksem kui esiratastel (et tagada väiksem tuuletakistus), kuid see omakorda ei mõjunud kuigi hästi auto stabiilsusele.
Ehkki Honda maaletooja ei kavatsenudki teda siinsel turul aktiivselt müüma hakata, rehkendasid nad tema orienteeruvaks hinnaks tollel ajal 320 000 krooni, mis võrreldes Toyota Priusega oli küll veidi vähem, kuid kui arvestada viimase praktilisust Insightiga võrreldes, pole kahtlust, et Toyotal on märgatavalt suuremad lootused siinsel autoturul läbil lüüa.
Autor: ÄP