Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaks iselaadse jõuallikaga sõidukit
Toyota Priuse läbiv idee on säästlikkus. Seda nii kütuse kokkuhoiu kui ka loodushoiu seisukohast. Tegemist on vaieldamatult ühe kõige keskkonnasõbralikuma sõidukiga maailmas, mis kulutab keskmiselt vaid 4,2 l kütust 100 km kohta.
Mazda RX-8 on aga üdini sportlik sõiduriist, mis kütuse kokkuhoiuga just ei hiilga: 231 hj arendava mootori keskmiseks kütusekuluks on 11,4 l 100 km kohta, mis on sama võimsate konkurentidega juba üsna hästi võrreldav. Tema peamiseks võluks on eripärasus: sportauto ühendatud nelja istmekohaga, tahapoole avanevad tagauksed ning mis peamine ? nn mootorimuusika ja -pöörded, mis küünivad 10 000 pöörde lähedale minutis. See on jõukohane vaid üksikutele kolbmootoritele ja Eestis müüdavate tänavaautode seas suudab sellele lähedale saada vaid Honda S2000.