• OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,11
  • 18.05.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütusefirmad on euroliidust suurimad võitjad

Eile tõstis kütusehiid Statoil järjekordselt bensiini hinda: enimkasutatud 95 Euro liiter maksab juba 11,60 krooni. Kindlasti on kütuse maailmaturuhind ka tõusnud, aga kõrgete ja üha edasi tõusvate maksude tõttu moodustab toornafta hind järjest väiksema osa tankla jaehinnast, seega peaks maailmaturuhinnaga olema üha raskem jaehinna tõusu põhjendada.
Teiseks sooviksin (näiteks Statoililt) kommentaari, millele kulus umbes kroon ennetavat hinnatõusu enne 1. maid. Põhjendused, et see oli aktsiisitõusu sujuvamaks muutmiseks, mind ei rahulda, sest pärast 1. maid tõusis hind veel üle krooni, ja järsult. Ehk koormab kütuse kõrge hind juba kütuseveokeid endid, et kuidagi ei tule omadega välja?
Autor: Mati Feldmann

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele