Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pakk annab ise kohalejõudmisest teada
Internet ja ülemaailmne arvutivõrk on tänapäeva tehnika suursaavutused. Interneti kõikjale ulatuvus koos odavate võrgulehitsejatega ja universaalse juurdepääsuga teeb temast suurepärase vahendi efektiivseks suhtlemiseks tarbijaga. Seadmed, mida kasutatakse, on muutunud odavamaks, kiiremaks ja kasutajasõbralikumaks. Korralik ühendus pakub võimalust säästa aega ja sellest tulenevalt madalamaid hindu.
Mõni aeg tagasi oli veel normaalne, et inimesed, nii noored kui ka vanad, käisid oma igapäevaseid sisseoste tegemas kauplustes. Vaevalt keegi uskus, et seda võiks teha kodust laua tagant tõusmata arvutiklaviatuuri klõbistades või telefonitoru tõstes.
Suurimateks e-kaubanduse miinusteks on asjaolud, et klient ei saa kaupa katsuda ja kauba kättetoimetamine pole piisavalt kiire.
Probleemidele vaatamata on e-kommertsi võidukäik möödapääsmatu ja seetõttu on hüppeliselt suurenenud nö ukselt uksele saadetiste arv. Kuna tegemist on perspektiivika äriga, on pinnale kerkinud ka rida probleeme, mis vajavad lahendamist. Esiteks on transpordikulu väga suur näiteks juhul, kui on palju väikseid saadetisi erinevatesse sihtkohtadesse või kui klienti ei ole kodus või kui kulleril on vale aadress jne. Lahenduseks võiks olla kontseptsioon Tower 24.
Tower 24 on nn laohotell, mis asub klientide läheduses, mida klient saab ise kasutada ja millele tal on juurdepääs. Paki saabumisest laohotelli saab klient teada e-kirja, SMSi või mõne muu talle sobiva kommunikatsioonivahendi kaudu.
Tower 24 vajab hooldust, kuid ei vaja kohapeal olevat personali.
Ükskõik, kas tellida hiireklõpsu, kataloogi või telefoni vahendusel, enam ei pea kodus passima ja pakki ootama, vaid pakk ootab klienti. Tower 24 võimaldab pakile järele minna 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas.
Autor: Silver Alamaa