Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Emor: Kalev on jätkuvalt Eesti kõige mainekam ettevõte
Elanikud hindasid kõige mainekaimaks osutunud maiustustetootjat Kalev kümnepalli skaalal keskmiselt hindega 8,7. Hansapank sai hindeks 8,6 ja mobiilsideoperaator EMT 8,4. Neile järgnesid Saku Õlletehas ja Ühispank. Eelmise aastaga võrreldes lisandus esiviisikusse Ühispank.
?Nähtuv usaldusväärsuse kasv viitab selgelt kohalike suurettevõtete stabiilsele arengule ja järjest olulisemale rollile Eesti igapäevaelus. Väljakujunenud kuvand aitab omakorda kaasa stabiilse arengu jätkumisele,? ütles TNS Emori suunajuht Aivar Voog.
Kalevi juhi Oliver Kruuda sõnul kartis ta mullu ettevõtte maine langust, kuid tänavune Emori uuring kinnitas hoopis vastupidist.
?Eelmisel aastal olid lehed meist palju kirjutanud. Kartsin, et Kalevi maine kukub alla, kuid see hoopis kasvas,? tõdes Kruuda eile Emori korraldatud ettevõtete maineuuringut käsitleval pressikonverentsil.
Kruuda sõnul on ettevõtte heal mainel otsene mõju nii meedia- kui ka juhtimiskuludele. ?Kalevi meediakulud on nullilähedased,? lisas ta. Samuti märkis Kruuda, et ühiskonna asjade ajamisel võetakse paremini jutule, kui ettevõte nimi on tuntud ja teada. ?Inimesi tööle võtta on ka tunduvalt lihtsam kui siis, kui sa oleks näiteks Värska kommivabrik.?
Kruuda lausus, et Kalev püüab järgmise aasta uuringus ületada üheksa palli piiri.
Emori andmeil on näiteks Soomes Fazer maineuuringu järgi saanud keskmiseks hindeks 9,4.
Autor: ÄP