• OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,85%5 981,65
  • DOW 30−0,75%42 197,36
  • Nasdaq −0,95%19 514,5
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic0,34%302,4
  • OMX Riga−0,19%886,9
  • OMX Tallinn0,48%2 067,03
  • OMX Vilnius−0,16%1 192,54
  • S&P 500−0,85%5 981,65
  • DOW 30−0,75%42 197,36
  • Nasdaq −0,95%19 514,5
  • FTSE 100−0,46%8 834,03
  • Nikkei 2250,59%38 536,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 14.06.04, 08:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Uudisõllede valik on tänavu tagasihoidlik

Hinnasõda pidavad tööstused tegelevad üha rohkem karastusjoogi, siidri ja vee pakkumisega, mistõttu uute õllesortide tulek on tänavu tagasihoidlikum.
Saku Õlletehas on tänavu vastu suve välja toonud kolm uut õllemarki ? Dragon Ice?i, Saku Valge ja värskeima uudisena premium-õlle Mäger. Tema suurim konkurent A. Le Coq on üllitanud aga vaid Diseli sarja. Pärnu Õlletehas tõi kuu eest oma juubeli puhul turule esimese premium-õlle Jubileum, Viru Õlu üllatab tarbijaid aga Viru Premiumi ja Vahva Sõduriga, kirjutab Postimees.
Tartu Õlletehase juhi Tarmo Noobi sõnul on nemad tänavu õlle poole pealt keskendunud vaid ühele margile, sest sortimendiriiulit liiga pikaks ajades tuleb paratamatult millegi arvel lõivu maksta. «Pigem panustame stabiilsesse ja heasse tootevalikusse,» lausus ta.
Pärnu Õlletehase suuromaniku Charlie Viikbergi sõnul on õlleturul aga käimas hinnasõda, mis ei luba tööstustel uutesse toodetesse suurt midagi investeerida. «Seetõttu piirdusime ka meie oma 125 aasta juubeli puhul välja antud esimese premium-õllega,» lausus ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas pingutavad tööstused senisest rohkem teiste jookidega ning suunavad suure osa oma tootearendusrahast just sinna, usub Viru Õlu müügijuht Härmo Põlluvee. «Uudistoodete valik on kõigil väga lai, aga need jäävad siidri, karastusjookide ja vee pärusmaile,» rääkis Põlluvee. Nii on teinud ka Viru Õlu ise, kes on kahe uue õllemargi kõrval kevadest välja toonud mitu uut karastusjooki.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele