Laupäeval kell 7.45 väljunud Londoni lennukist jäid Tallinna lennujaama maha 16 soodsa, 2100kroonise pileti ostnud reisijat.
Neist 12 olid ühte Narva spordimeeskonda kuuluvad teismelised koos treeneriga, ülejäänud soovisid Inglismaa pealinna reisida töö- või pereasjus, kirjutab SL Õhtuleht.
Üks mahajäänuist, tallinlanna Natalja väidab, et oli lennujaamas 45 minutit enne väljalendu. «Tean, et Tallinnas tuleb kohal olla vähemalt 35 minutit enne väljumist. Ülejäänud tulid tund või poolteist varem. Sportlaste treener oli kohal juba kell 6.25.»
Natalja sõnul olid järjekorrad väga pikad. «Olen palju reisinud, aga pole varem midagi sellist näinud. Seisime check-in"i leti järjekorras ja ootasime, et meid teenindataks.» Natalja seisnud spordipoiste taga ja vaadanud ärevalt kella. «Siis ütles teenindaja äkki: andke andeks, rohkem lennuki peale ei saa - oleksite pidanud varem tulema. Selleks ajaks oli väljumiseni aega pool tundi.»
Artikkel jätkub pärast reklaami
Siis otsis Natalja üles teise teenindaja ja küsis, mis edasi saab. Too soovitanud järjekorras edasi seista. Neiu nuriseb, et teenindajate korraldused ning selgitused ajasid ta segadusse. «Seisime keset lennujaama ja ootasime. Aga rohkem keegi meiega ei tegelnud,» ei ole Natalja asjaga rahul.
Estonian Airi infojuhi Epp Alatalu sõnul väidavad mahajäänud, kellega firma on terve nädalavahetuse puid ja maid jaganud, et olid lennujaamas õigel ajal kohal. Kuid check-in"i leti äärde ilmusid nad Alatalu väitel siiski alles 10 minutit enne väljalendu.
Natalja aga pole Estonian Airi teenindusega siiski rahul. «Kui kord Inglismaal lennukile hiljaks jäin, ootas see mind viimase hetkeni, kuigi olin siis tõesti ise süüdi.» Kui vaja, lubab ta asja kohtuni viia.